MS Windows
briani 27239
måske denne gruppe??
Fra : Butman

Dato : 02-04-04 00:11

Hej Gruppe

Vil gerne lægge nogle musiknumre fra cassettebånd ind på min HD. Derefter
redigere og lave en CD.

Hvad skal jeg bruge for at kunne forbinde casettespilleren med computeren
altså udover en ledning. Er det hardware eller bare et softwareproblem. Og
hvor skal jeg forbinde fra og til.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 02-04-04 01:37

Butman wrote:
> Hvad skal jeg bruge for at kunne forbinde casettespilleren med
> computeren altså udover en ledning. Er det hardware eller bare et
> softwareproblem. Og hvor skal jeg forbinde fra og til.

Jeg brugte en walkman. Købte en ledning med et han jackstik i begge
ender og satte i line in på lydkortet. Brugte det audiosoftware der følger
med Nero Burn.

mvh
Henning

Fra : Butman

Dato : 02-04-04 01:55

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Jeg brugte en walkman. Købte en ledning med et han jackstik i begge
> ender og satte i line in på lydkortet. Brugte det audiosoftware der følger
> [...]

Mogens svarer

Tak, det lyder simpelt, jeg har Nero, så det skulle være ok.

venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : John Vedsegaard

Dato : 05-04-04 02:20

> [...]
> altså udover en ledning. Er det hardware eller bare et softwareproblem. Og

Jeg loddede simpelthen nogle ledninger på og direkte ind i forstærkerens
line-out/in. Derefter kan jeg optage alt hvad der kan komme ud af
forstærkerens line-out.

John