Sunsite ?
Fra : @rsten

Dato : 01-04-04 16:52

Hej,

Er der nogen her der ved om sunsite.dk er nede ??

--
/carsten

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 01-04-04 17:12

"@rsten" <cholck@malling.com> writes:

> Hej,
>
> Er der nogen her der ved om sunsite.dk er nede ??

Det er den ikke Men jeg ved ikke lige om den har været nede for en
kort stund. Lige nu har den det faktisk ganske godt Hvilke ting
har du haft problemer med? Div. services har en begrænsning hvis load
stiger over et hvis niveau (ftp og news er det vist ved 20 eller 40).

Mvh
Thomas - SunSITE staff member

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Carsten Holck

Dato : 01-04-04 19:27

Thomas Rasmussen wrote:

> [...]
> har du haft problemer med? Div. services har en begrænsning hvis load
> stiger over et hvis niveau (ftp og news er det vist ved 20 eller 40).

Tja, jeg hag længe haft svært ved at kontakte newsserveren og de seneste
dage har mirrors.sunsite.dk ikke svaret - men nu er den tilsyneladende oppe
igen.

/carsten

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 01-04-04 20:30

"Carsten Holck" <cholck@malling.com.invalid> writes:

> Tja, jeg hag længe haft svært ved at kontakte newsserveren og de seneste
> dage har mirrors.sunsite.dk ikke svaret - men nu er den tilsyneladende oppe
> igen.

Ang. mirrors.sunsite.dk har der været en DNS bøf der gjorde at to
apacher svarede på mirrors, det kan være derfor det ikke har
virket. Dette blev rettet i går. Ang. news, så har vi en ny server der
skal træder istedet for sunsite.dk som news server, der er dog stadig
lige nogle enkelte problemer der gør at den ikke har kunnet bruges,
men disse er meget snart løst og så skulle alle services på sunsite
komme til at køre væsentlig bedre. News er nok den største
enkelt-service vi har, og ved at flytte den over på en ny server, så
skulle vi få performance forbedringer både på news og på de andre
services (web, ftp, mirrors osv)

Mvh
Thomas - SunSITE.dk staff member

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-04-04 20:21

Thomas Rasmussen skrev i -dk.edb.system.unix:

> [...]
> har du haft problemer med? Div. services har en begrænsning hvis load
> stiger over et hvis niveau (ftp og news er det vist ved 20 eller 40).

Jeg synes at den er meget længe om at svare på et connect,,,

Ivar Madsen

Fra : Jesper Mouridsen

Dato : 01-04-04 17:26

Den Thu, 01 Apr 2004 17:52:00 +0200. skrev @rsten:

> Hej,
>
> Er der nogen her der ved om sunsite.dk er nede ??
Det er de ikke. (mere)