WPS fil ind i office
Fra : mek

Dato : 31-03-04 22:35

Har fået en sang tilsendt, sangen er lavet som WPS.fil (works, ikke sandt)
hvordan får jeg den ind i office word.

Mvh
Knudsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-04-04 22:50

"mek" <@.dk> skrev i en meddelelse
> Har fået en sang tilsendt, sangen er lavet som WPS.fil (works, ikke sandt)
> hvordan får jeg den ind i office word.
>
> Mvh
> Knudsen

Works er jo lavet i flere versioner og de har ikke helt samme format.
Nogle af dem kan åbnes direkte i word, når blot man vælger den rigtige
filtype i forbindelse med, at man vil åbne filen.
Jeg har bemærket, at Lotus vieweren kan læse nogle works formater, så måske
kan du bruge den.
http://doc2pdf.sourceforge.net/download.html
kvlot32.exe hedder den fil, som du gratis skal hente.
Generelt kan man næsten altid trække tekst ud af diverse filformater ved at
åbne enten med wordpad eller med notesblok.

Kurt