krusader
Fra : Hans Houmøller

Dato : 30-03-04 21:39

Jeg har et par gange forsøgt at downloade Krusader, men kan ikke få den
installeret; jeg bruger Mandrake 10.0.
Kan nogen hjælpe?
) Hans

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-03-04 21:56

On Tue, 30 Mar 2004 22:39:24 +0200, Hans Houmøller wrote:

> Jeg har et par gange forsøgt at downloade Krusader, men kan ikke få den
> installeret; jeg bruger Mandrake 10.0.

Tilføj en contrib-source og du kan 'urpmi krusader'

> Kan nogen hjælpe?

Tja, det virkede da for mig i sin tid Meeen... prøv det og kom
tilbage til MC

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Hans Houmøller

Dato : 01-04-04 00:19

Min 'mc' kan ikek finde krusader selvom jeg (tilsyneladende) har installeret
den!
Din tilføjelse (contrib-source'): hvordan skal jeg lave den?
) Hans

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-04-04 07:48

On Thu, 01 Apr 2004 01:18:31 +0200, Hans Houmøller wrote:

> Min 'mc' kan ikek finde krusader selvom jeg (tilsyneladende) har installeret
> den!

Hvad mener du helt præcist? MC er en bedre filmanager end Krusader og den
er lynende hurtig hvor Krusader er dræbende langsom.

> Din tilføjelse (contrib-source'): hvordan skal jeg lave den?

http://urpmi.org/easyurpmi/

Gem den - den er guld værd!

Fra : Hans Houmøller

Dato : 01-04-04 15:12

Den har jeg liggende!
Kan man udføre programmer via mc?
) Hans

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-04-04 17:39

On Thu, 01 Apr 2004 16:12:26 +0200, Hans Houmøller wrote:

> Den har jeg liggende!
> Kan man udføre programmer via mc?

Det kan du snildt.

Din "ven" er "edit extention file" under "Command" i menuen.

Jeg har efterhånden fået sat min op til, at kunne udføre alle filtyper,
som jeg bruger.

Den er total lækker

Fra : Hans Houmøller

Dato : 01-04-04 18:41

Jeg må på en nærmere undersøgelse af mulighederne!
) Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 04-04-04 23:52

.... og så kan jeg endelig sige, at Krusader er installeret og virker!
Tak for assist og god påske!
) Hans

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-04-04 06:32

On Mon, 05 Apr 2004 00:52:25 +0200, Hans Houmøller wrote:

> ... og så kan jeg endelig sige, at Krusader er installeret og virker!

Kanon!

> Tak for assist og god påske!

Så lidt og i lige måde