Mangler digt til at sætte på en barnedåbs ~
Fra : Jan

Dato : 31-03-04 20:56

Hejsa

Er ved at lave en invitation til en barnedåb her på min pc, men min bagside
på selve kortet er helt blank, og tænkte om man evt. kunne sætte et lille
sødt digt om børn der, og om nogen kender steder hvor jeg kan finde sådanne
digte???

Jan

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 31-03-04 21:15

Jan wrote:
> [...]
> bagside på selve kortet er helt blank, og tænkte om man evt. kunne
> sætte et lille sødt digt om børn der, og om nogen kender steder hvor

Kattelarm i natte stille
vækkede til gråd den lille.
Fader fik dog fred for natten:
Han smed ungen efter katten!
-- Poeten

Nå, det var ikke lige den stil, du tænkte på?

--
Kristian Damm Jensen damm (at) ofir (dot) dk
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 22:58

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på selve kortet er helt blank, og tænkte om man evt. kunne sætte et lille
> sødt digt om børn der, og om nogen kender steder hvor jeg kan finde

http://www.digte.dk

Der kan du helt sikkert finde noget, men husk at få forfatterens tilladelse!

Til min nieces dåb fandt jeg dette digt´, som jeg fik forfatterens
tilladelse til at anvende:
http://www.digte.dk/digte/poem.asp?digt=116745&Forfatter=2751

Tina

Fra : Lykke

Dato : 02-04-04 19:18

> [...]
> på selve kortet er helt blank, og tænkte om man evt. kunne sætte et lille
> sødt digt om børn der, og om nogen kender steder hvor jeg kan finde

dette er meget sødt, men om brugbart???

et navn blev til dig
i dåben givet
bær´ det med ære