Word fucked up !
Fra : Hektor

Dato : 30-03-04 11:40

Hejsa

Håber nogen kan hjælpe! Mit Word har pludselig tabt værktøjslinie,
formateringslinie osv. Dvs jeg kan ikke engang komme i 'Vis' menuen for at
slå dem til, for den findes heller ikke!!! Jeg har geninstalleret Word uden
held : (

Håber nogen kan hjælpe

Mvh
Hektor

Fra : Jan Kronsell

Dato : 30-03-04 12:21

"Hektor" <1@2.3> skrev i en meddelelse news:c4bim4$130$1@sunsite.dk...
> [...]
> formateringslinie osv. Dvs jeg kan ikke engang komme i 'Vis' menuen for at
> slå dem til, for den findes heller ikke!!! Jeg har geninstalleret Word

Se dette link

http://word.mvps.org/FAQs/AppErrors/MissngMenusEtc.htm

Jan

Fra : Hektor

Dato : 30-03-04 12:57

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:406957cf$0$498$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Se dette link
>
> http://word.mvps.org/FAQs/AppErrors/MissngMenusEtc.htm
>
> Jan

Hej Jan

Kørte winword.exe med en '/A' som tilsyneladende ryddede lidt op i
reg-databasen

Du fatter ikke hvor glad jeg blev da jeg efter at ha fulgt FAQ-opskriften så
gode gamle Word (med menuer og alting) poppede op. Tusind tak for hjælpen!

Mvh
Hektor

Fra : Jan Kronsell

Dato : 30-03-04 13:48

Velbekomme!

Jan

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 30-03-04 12:20

"Hektor" <1@2.3> skrev i en meddelelse news:c4bim4$130$1@sunsite.dk...
> Hejsa

Hej Hektor

> [...]
> formateringslinie osv. Dvs jeg kan ikke engang komme i 'Vis' menuen for at
> slå dem til, for den findes heller ikke!!! Jeg har geninstalleret Word

Har du prøvet Hjælp-> Find og ret fejl...

Lars