bil til udlandet
Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 29-03-04 19:16

Hej NG.

Til sommer skal vores familie på bilferie til Slovakiet, ungerne er på det
tidspunkt 5 og 9. Har nogle af jer tegnet en autohjælp hos eks. Falck eller
FDM, mener desuden man skal have en forsikring til udlandet udover den alm.
og hvad er jeres erfaringer? Gode råd og ideer modtages med kyshånd også
andre rejsetips (gode hoteller på vejen osv) hører jeg gerne om

På forhånd tak

Pernille

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 30-03-04 08:29

"Henrik Lumholdt Sørensen" <Lumbo@kabelnettet.dk> wrote in news:XIZ9c.1364
$GX.735@news.get2net.dk:

> [...]
> og hvad er jeres erfaringer? Gode råd og ideer modtages med kyshånd også
> andre rejsetips (gode hoteller på vejen osv) hører jeg gerne om

Du finder nok mere hjælp i dk.fritid.bil og dk.fritid.rejse..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Lars Pangler

Dato : 03-04-04 16:01

Henrik Lumholdt Sørensen <Lumbo@kabelnettet.dk> skrev:
> [...]
>bilferie til Slovakiet, ungerne er på det
>tidspunkt 5 og 9. Har nogle af jer
>tegnet en autohjælp hos eks. Falck eller

Hej.
Det er en rigtig god ide at have det grønne og det røde
forsikringsbevis med, det grønne vil de sansynligvis gerne se, og
så skal du have den originale registrerings attest med.
Dansk Autohjælp dækker også i slovakiet, via samarbejdspartnere.
Jeg har kørt til Rumænien rigtig mange gange og har derfor haft
det tæt inde på livet. Nu ved jeg ikke hvad vej i har tænkt jer at
køre, men hvis i skal gennem Tjekkiet er det vigtigt at i køber en
vignette (motorvejsafgift) det kan købes på tankstationer i
Tjekkiet til både begge lande.
God tur
Lars