Hjælp med mine drev i mandrake 9.2
Fra : Duks

Dato : 29-03-04 19:10

Jeg har et problem med k3b som viser af jeg her 6 drev men jeg her kun et
combo drev så hvordan fjerner jeg de andre 5 drev håber nogle kan hjælp mig
:)

Fra : Jesper Krogh

Dato : 30-03-04 09:48

I dk.edb.system.unix, skrev Duks:
> Jeg har et problem med k3b som viser af jeg her 6 drev men jeg her kun et
> combo drev så hvordan fjerner jeg de andre 5 drev håber nogle kan hjælp mig
> :)

Hvad er et combo drev?

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.

Fra : duk

Dato : 30-03-04 18:07

et drev med både brænder og dvd hedder det ikke et combo drev ????

Fra : Ivar Madsen

Dato : 30-03-04 18:46

duk skrev i -dk.edb.system.unix:

Aller først vil du ikke godt være venlig at skrive under det du svare på, og så
slette den overføldige tekst?

Det gør det meget letter at læse,,,

> et drev med både brænder og dvd hedder det ikke et combo drev ????

Ikke noget jeg har hørt om før¹, men vil da godt være med til at kalde det et
combi drev,,,

1 Men det er langtfra ensbetydene med at det ikke kaldes sådan,,,

Ivar Madsen