MS Windows
briani 27239
Understregninger af genvejsbogstaver i Win~
Fra : Kim Schroeder

Dato : 29-03-04 00:30

I Win 98 var der understregninger af et bogstav, således at f.eks 'Filer'
kunne tilgås direkte med ALT+F og derefter kunne en undermenu
igen vælges efter samme metode.
Funktionen virker stadigt fint i XP - men understregningerne af de magiske
bogstaver for menuerne/funktionerne er væk.
Er der en måde at få disse understregninger af genvejsbogstaver til at vise sig
under Win XP ?

Kim

Fra : hcma

Dato : 29-03-04 11:47

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bogstaver for menuerne/funktionerne er væk.
> Er der en måde at få disse understregninger af genvejsbogstaver til at

Klik på Tilpas i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Indstillinger.
Marker afkrydsningsfeltet Skærmtip med genvejstaster, eller fjern
markeringen
m v h
hc

Fra : Kim Schroeder

Dato : 29-03-04 23:37

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse news:4067fe87$0$5954$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Klik på Tilpas i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Indstillinger.
> Marker afkrydsningsfeltet Skærmtip med genvejstaster, eller fjern
> markeringen

Tak for svaret. Måske er jeg bare lidt tungnem - men i hvilket program er det
at du finder ovenstående menuer ?

mvh
Kim

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-03-04 11:23

> [...]
> bogstaver for menuerne/funktionerne er væk.
> Er der en måde at få disse understregninger af genvejsbogstaver til at

Ja tryk Alt-tasten ned.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp