KDE'en der ikke ville dø
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 28-03-04 23:04

Hejsa

Jeg har for nylig installeret KDE 3.2 på min Fedora og det er jo ganske
fint... men nu vil jeg gerne tilbage i min Gnome for at finde ud af hvad
det er for en af de to jeg bedst kan lide.

Men uanset hvilken session jeg vælge under login (KDE, Gnome, TVM, ...)
så starter KDE op - hvordan får jeg lov til at komme tilbage til min
Gnome?

Mvh.
/Thomas

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 31-03-04 09:25

Hej igen

Nu har jeg fået min Gnome tilbage (noget med noget menuvalg og default
session eller sårn...).

Men den bruger stadig KDEs login manager - hvordan skifter jeg DEN til
Gnomes ditto?

Mvh.
/Thomas

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 31-03-04 12:33

On Wed, 31 Mar 2004 10:25:23 +0200, Thomas Lindgaard wrote:

> Men den bruger stadig KDEs login manager - hvordan skifter jeg DEN til
> Gnomes ditto?

Ret DISPLAYMANAGER=KDE til DISPLAYMANAGER=GDM i /etc/sysconfig/desktop

/Thomas