Første udvidet selvangivelse som selvstænd~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 26-03-04 17:16

Hej, jeg registrerede mit firma 1/12-2003, og nåede derfor ud af første år
med et mindre underskud.

Nu har jeg fået min selvangivelse, og gætter på at udover mine egne tal, så
skal jeg blot tilføje mit underskud i felt: 112.

Jeg gætter på jeg bare skal skrive tallet, og ikke minus tallet, selvom det
er underskud ?

Jeg kan forstå at Skattefar gerne vil se mit formidable årsregnskab, er
der noget til hinder for jeg banker mine tal ind via tastselv, og herefter
bare sender regnskabet til dem ?

Hvornår skal jeg regne med at få mine skattekroner udbetalt (ved jeg skal
have penge tilbage).

Mvh.

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-04 22:20

Stort set samme spørgsmål blev stillet for 4 dage siden her i gruppen.
Se svaret der.

Fra : H.S.

Dato : 30-03-04 13:36

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.udskiftmedDK> skrev i en meddelelse
> [...]

> bare sender regnskabet til dem ?
>
> Hvornår skal jeg regne med at få mine skattekroner udbetalt (ved jeg skal

Jeg skrev bare mit underskud ind på 'underskud af egen.....' feltet og så
gjorde jeg ikke mere ved det.
Jeg vedlagte mit årsregnskab og et brev hvori jeg skrev hvorfor der var
underskud.

yderligere fandt jeg en blanket hos told & skat (kan ikke huske hvad den
hedder) men herpå skal man skrive tallene ind fra årsregnskabet. - Jeg har
så senere fundet ud af, at jeg ikke skulle aflevere denne blanket hvis jeg
har en omsætning på under 500.000 kr. - men hvad så har de da fået den.