MS Windows
briani 27239
kopier - sæt ind
Fra : emj

Dato : 26-03-04 16:55

Jeg har winXP Home og har fået et irriterende problem.
Hvis jeg tager en kopi af noget, kan jeg ikke sætte det ind i et andet
program.

DVS, at det kan jeg godt, på betingelse af, at det program, som skal
modtage kopien er åbent FØR jeg tager kopien.

Hvad har jeg pillet i og hvordan får jeg fejlen rettet.

Det har ikke været muligt af finde virus eller spyware på min
maskine.

Hilsen emj

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-03-04 23:01

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> DVS, at det kan jeg godt, på betingelse af, at det program, som skal
> modtage kopien er åbent FØR jeg tager kopien.

Kan du fortælle hvilke programmer du har prøvet med? Og hvordan du bruger
kopi/sæt ind funktionen?

*/Henrik Pedersen

Fra : emj

Dato : 27-03-04 01:21

On Fri, 26 Mar 2004 23:00:40 +0100, "Henrik Pedersen"
<pirat@popclub.dk> wrote:

>Kan du fortælle hvilke programmer du har prøvet med? Og hvordan du bruger
>kopi/sæt ind funktionen?

Det er underordnet, hvilken metode jeg bruger og hvilke programmer,
jeg ønsker at kopiere fra eller til.
Om jeg bruger ctrl+c/x med efterfølgende ctrl+v eler jeg bruger
programmernes Rediger/kopi og Rediger/sæt ind
Eksempelvis kan jeg ikke snuppe en linje her i Forte Agent med ctrl+c
og sætte den ind i notepad. Jeg skal først åbne Notepad før jeg tager
kopien her i Forte Agent, hvis jeg vil have den ind i notepad.
Hvis jeg eksempelvis har en ikke klikbar url, så kan jeg ikke bare
tage en kopi af den og sætte den ind i min browser. Jeg skal først
åbne MSIE - så tage kopi og sætte ind.
Der er ikke problemer med at kopiere og sætte ind internet i
programmerne - kun på tværs af programmer.
Hilsen emj

Fra : emj

Dato : 27-03-04 01:24

Rettelse:

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-03-04 09:03

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 27 Mar 2004 01:21:27 +0100, emj <emjnospam@stofanet.dk> wrote:
>
> Rettelse:

Hej emj
Dette er et problem som jeg har set i både W2K og WXP hvis du tager en copi
af noget og derefter åbner et program er paste nedtonet dvs at systemet har
"glemt" at der var foretaget en Copy før, uden at garantere for at jeg
husker rigtigt mener jeg dette er kommet efter en updatering fra MS, har
også set det ske hvis der f.eks. er flere regneark åbne og man copier og
paster imellem flere af dem " alt - tab'er" der kan man også miste paste en
gang imellem men hvordan dette løses - bliver nok svar skyldig
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : ht

Dato : 27-03-04 13:59

On Sat, 27 Mar 2004 09:02:49 +0100, "Paul Østerby Sørensen"
<paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:

>"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>Hej emj
>Dette er et problem som jeg har set i både W2K og WXP hvis du tager en copi
Sker her kun med OutlookExprees, kopierer jeg addresse linien i
Iexplorer, og derefter åbner outlook så er der intet at paste. .-)

Outlook skal skal være åbnet først, så er der ingen problemer.

Fra : emj

Dato : 27-03-04 18:13

> [...]

>"glemt" at der var foretaget en Copy før, uden at garantere for at jeg
>husker rigtigt mener jeg dette er kommet efter en updatering fra MS,

Det var ellers rart at vide, hvilken update, man har fået "forurenet"
systemet med, men måske dukker et sådant svar op senere.
Hilsen emj