Uønsket post mappen
Fra : Sørensen

Dato : 26-03-04 11:15

èn sådan findes jo i outlook 2003, og den fungeres faktisk fint som filter,
idet de fleste af spam`sne ender dèr.
MEN - hvordan får man den automatisk tømt? Jeg ved godt, man med højreklik
kan vælge "tøm mappen", men jeg er efterhånden så sikker på at der ikke
kommer noget "forkert" med, så jeg vil gerne have de mails, der ender der,
væk med det samme.
Det er ikke lykkedes at få dem væk via egenskaber, "autoarkiver", hverken
hvis jeg vælger "efter 1 dag" eller "slet gamle emner permanent" - men
hvordan så?
m.v.h.
Preben

Fra : rasmus carlsen

Dato : 26-03-04 21:56

"Sørensen" <removepbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er ikke lykkedes at få dem væk via egenskaber, "autoarkiver", hverken
> hvis jeg vælger "efter 1 dag" eller "slet gamle emner permanent" - men

- ja den mappe er fin ... jeg tror du skal gå i egenskaber, autoarkiver og
så lave en regel, der sletter meddelelserne efter en dag ...

ras

Fra : Sørensen

Dato : 27-03-04 09:24

> - ja den mappe er fin ... jeg tror du skal gå i egenskaber, autoarkiver
og
> så lave en regel, der sletter meddelelserne efter en dag ...

Jo det troede jeg også, men som jeg skrev (læs de sidste par linier i mit
spørgsmål) så kan jeg ikke få det til at virke. Hvordan skal det sættes
op/afkrydses?

Fra : Sørensen

Dato : 27-03-04 13:43

Altså - det man kan arkivere, er "emner" står der.
Men hvad er et "emne"? Er alle de emails (spam) som ender i mappen,
individuelle "emner? Eller skal jeg først et eller andet sted ind og
definere disse som "emner" for at det virker??

Fra : Claus

Dato : 28-03-04 09:25

Gå ind i Indstillinger --> Indstillinger --> Email --> Indstillinger -->
Afkryds nederst "Slet mulig uønsket mail permanent ....."

Mvh
Claus

Fra : Sørensen

Dato : 28-03-04 11:08