Hvilken PSU?
Fra : Nice1

Dato : 27-04-01 13:14

Hej allesammen

Jeg sparer sammen til et ASUS P4T - en P4 1,3Ghz som jeg vil clocke til
1,5Ghz med en djævelsk køler, og så en ny stromførsyning...ja en ny
PSU...for hvilken skal jeg købe? P4 æder en allerhelvedes mængde strøm og
jeg ved ikke om 300W er nok til at trække den? For overhovedet at være
kompatibel og hvor kan jeg så købe en "P4 Ready!" PSU? Eller kabinet i det
hele taget da det nok vil være nemmere - da jeg alligevel skal lave mig en
massiv opgradering af mit system.

Tak for jeres hjælp.
--
Med Venlig Hilsen:
Hans-Christian Bruus "HUB"

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-04-01 20:17

Strømforsyninger med mere end 300watt kan findes hos www.studiedata.dk ,
www.webconsult.dk og www.atcomputing.dk

/Mikael

Fra : Nice1

Dato : 28-04-01 19:47

Jow, men jeg ved endnu ikke hvor mange Watt jeg skal bruge Er 300W nok?