Debian og dansk
Fra : John

Dato : 25-03-04 19:49

Hvor mange "Iso" aftryk (Debian Woody) skal jeg downloade for at få pakken
"kde-i118n-da" (som vist nok skulle være dansk sprogpakke)?

Jeg har installeret (flere gange nu) med de første tre, og kan dælme ikke få
den til at snakke dansk. Tastatur-udlægningen er dansk, men resten halter
mildt sagt noget...Jeg har under opsætningen valgt dansk til det hele, men
KDE giver mig kun default-sproget (C), som mulighed...

Men måske jeg gør noget andet galt????
--
MVH
John K Hansen

Fra : Peter Makholm

Dato : 25-03-04 19:55

"John" <hansenj@tdcNOPEadsl.dk> writes:

> Hvor mange "Iso" aftryk (Debian Woody) skal jeg downloade for at få pakken
> "kde-i118n-da" (som vist nok skulle være dansk sprogpakke)?

Hvorfor henter du ikke bare den pakke, hvis du mener at det er den du
har brug for? Der er ingen grund til at hente en hel ISO-fil bare for
en enkelt pakkes skyld.

--
Peter Makholm | Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
peter@makholm.net | goal of life is to have fun

Fra : John

Dato : 25-03-04 20:13

"Peter Makholm" <peter@makholm.net> skrev i en meddelelse
> Hvorfor henter du ikke bare den pakke, hvis du mener at det er den du
> har brug for? Der er ingen grund til at hente en hel ISO-fil bare for
> en enkelt pakkes skyld.

Fordi jeg ikke kan finde den...Hvis du ved hvor, ville det være dejligt om
du ville dele det med mig.

Fra : Peter Makholm

Dato : 25-03-04 20:16

http://packages.debian.org/kde-i18n-da

--
Peter Makholm | One thing you do is prevent good software from
peter@makholm.net | being written. Who can afford to do professional

Fra : John

Dato : 25-03-04 20:30

> http://packages.debian.org/kde-i18n-da