MS Windows
briani 27239
Ændring af Ikoner
Fra : René Nielsen

Dato : 24-03-04 23:40

Hej NG,
Hvordan ændrer man ikonet for en systemmappe (Dokumenter, Denne Computer,
osv.) på skrivebordet. Jeg har lige fået en masse flotte nye ikoner til min
Windows XP Prof. Det hjælper ikke rigtig noget at h.klikke på ikonet, og
derefter at vælge skift ikon - den knap findes ikke der. Dette kan
tilsyneladende kun lade sig gøre på genveje! Eller hur?
Hvis der er en der sidder med et godt trick, vil jeg blive overlykkelig
På forhånd tak.
MVH: René
(A+)

Fra : Ricko.

Dato : 25-03-04 07:09

"René Nielsen" <rni@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> MVH: René
> (A+)
>
> Du højre klikker på et tomt sted på skrivebordet og så vælger du
egenskaber , derefter skrivebord og så tilpas skrivebord , ny kan du så
markere det du vil lave om ,Hej.

Fra : René Nielsen

Dato : 25-03-04 12:52

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
Du højre klikker på et tomt sted på skrivebordet og så vælger du
> egenskaber , derefter skrivebord og så tilpas skrivebord , ny kan du så
> markere det du vil lave om ,Hej.

Tak for svaret. Virker perfekt.
MVH: René