MS Windows
briani 27239
.doc --> .pdf --> .doc
Fra : Palle Jensen

Dato : 24-03-04 22:58

Hej der,

Undskyld hvis jeg spørger i forkert gruppe. Kan simpelthen ikke
beslutte mig for hvor jeg skal poste.

Men det er da windows software jeg leder efter

Jeg kunne godt tænke mig noget software der kan konvertere pdf
dokumenter til word.

Man skal også kunne editere direkte i pdf dokumenterne.

Endeligt skal doc filer kunne laves til pdf igen.

Hvad er den billigste løsning? Og hvad er løsningen

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-03-04 23:14

Palle Jensen <palle.jensen@tiscali.invalid> wrote:

>Hvad er den billigste løsning? Og hvad er løsningen

Adobe Acrobat, helt billig er den nu ikke, men du kan jo starte med en gratis 30-dages try-out.

<mlr>

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 25-03-04 09:51

I news:pu1460hsaccdjt8gsgvi0qnr932sa6eaif@4ax.com,
bankede Michael Rasmussen <mic@NO_SPAMdou.dk> ved et uheld hovedet ned i
tastaturet og følgende femkom:

> Adobe Acrobat, helt billig er den nu ikke, men du kan jo starte med
> en gratis 30-dages try-out.
>
> <mlr>

Den kan nu kun konverterer den ene vej doc > pdf.
Den anden vej kan Abby finereader bruges, fås også i 30-dages Try-Out.

Torben

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-03-04 16:41

Den Thu, 25 Mar 2004 09:50:33 +0100, skrev "Torben \(Tilst\)"
<t_fejr@stofanet.invalid> :

>Den kan nu kun konverterer den ene vej doc > pdf.
>Den anden vej kan Abby finereader bruges, fås også i 30-dages Try-Out.

Kan den begge veje siger du? Eller skal jeg så have fat i begge
programmer?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-03-04 21:03

prøv i Google at søge på
pdf converter
Så får du en masse muligheder.
Der er flere muligheder, som er væsentlig billigere end adobes.
For at konvertere fra doc til word, kan du bl.a. bruge pdf95, som er gratis.
Den fungerer på den måde, at man installerer den som en printerdriver. Når
man så vil konvertere, vælger man print og under printere vælger man så
pdf95. Den laver så ikke et print, men generer er pdf dokument. Jeg har
prøvet det, og det virker udemærket. Om der også findes freeware programmer
modsatte vej, skal jeg lade være usagt.
Ved ovenstående søgning vil du få en masse hits, så der er noget at gå i
gang med.

Kurt

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 25-03-04 23:35

"Torben \(Tilst\)" <t_fejr@stofanet.invalid> skrev:
Thu, 25 Mar 2004 09:50:33 +0100 i dk.edb.system.ms-windows

>Den kan nu kun konverterer den ene vej doc > pdf.

Med et plug-in hjælpeprogram der hedder BCLDrake kan AdobeAcrobat
konvertere PDF filer til RTF filer og disse kan indlæses i de
fleste tekstbehandlingsprogrammer.

Erik

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-04-04 06:34

Erik Helmer Nielsen wrote in

> Med et plug-in hjælpeprogram der hedder BCLDrake kan AdobeAcrobat
> konvertere PDF filer til RTF filer og disse kan indlæses i de
> fleste tekstbehandlingsprogrammer.

Tak til Jer alle for svarene!