MS Windows
briani 27239
spørgsmål om adobe reader 6.0
Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-03-04 18:08

jeg kunne ikke umiddelbart finde en passende gruppe at spørge i så jeg håber
nogen her kan hjælpe.
jeg har pludselig noget der hedder PrintMe når jeg klikker
start/programmer - er det noget der er kommet i forbindelse med at jeg har
opdateret til Adobe reader 6.0?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-03-04 18:40

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>jeg har pludselig noget der hedder PrintMe når jeg klikker
>start/programmer - er det noget der er kommet i forbindelse med at jeg har
>opdateret til Adobe reader 6.0?

Der findes ingen PrintMe fil i min Adobe Reader 6 installation....

Prøv at checke hvor filen ligger placeret: dvs højreklik og vælg 'egenskaber'.

<mlr>

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-03-04 18:51

> Prøv at checke hvor filen ligger placeret: dvs højreklik og vælg
'egenskaber'.

C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs

den er ikke i tilføj / fjern programmer - eneste muligheder man kan vælge i
programgruppen er download driver og learn more - den klikkede jeg på og det
var noget adobe relateret - problemet er at familien bruger pc'en når jeg
ike er hjemme og så er der INGEN der har gjort noget når der sker noget
mystisk;) - men det kan jo være det er en del af reader installationen, men
så mener jeg bare man får valgmulighed mht installation osv... men jeg ved
ikke - eneste udvej er nok at afinst. og se om den så forsvinder sammen med.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-03-04 19:09

> [...]
>ikke - eneste udvej er nok at afinst. og se om den så forsvinder sammen med.

Du kan vel nøjes med at slette filen...

Og så ville jeg nok lægge et antivirus program på maskinen - Når ungerne leger er det ikke godt at vide hva' de får hentet hjem af
uheldige programmer.

<mlr>

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-03-04 20:41

> Du kan vel nøjes med at slette filen...
>
> Og så ville jeg nok lægge et antivirus program på maskinen - Når ungerne
leger er det ikke godt at vide hva' de får hentet hjem af
> uheldige programmer.

den er virusfri - mine børn er ikke så gamle så jeg lader dem ikke bruge
internet ubevogtet - de spiller mest

Jeg prøver at fjerne den - der sker nok ikke noget ved det alligevel

have a nice day

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 24-03-04 20:58

On Wed, 24 Mar 2004 18:51:02 +0100, "sniper_Nolight"

>'egenskaber'.
>
>C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs
Ja det er jo nok bare en genvej der ligger der. Hvor peger den så hen
?
/Hans

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-03-04 02:48

sniper_Nolight skrev:

> jeg har pludselig noget der hedder PrintMe når jeg klikker
> start/programmer - er det noget der er kommet i forbindelse
> med at jeg har opdateret til Adobe reader 6.0?

Temmelig sikkert.
<https://www.printme.com/support/adobe/index.html>

--
Hilsen
Madsen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-03-04 16:44

> Temmelig sikkert.
> <https://www.printme.com/support/adobe/index.html>

det kom jeg osse frem til og lader den ligge.