Photodraw 2000 ver. 2
Fra : bsn

Dato : 24-03-04 17:36

Hej NG
Nogen som ved, hvor man kan få fat i :
MS Photodraw 2000 version 2.
pft
Bjarne

Fra : Hans

Dato : 24-03-04 17:44

"bsn" <bsn_NoSpam_@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Nogen som ved, hvor man kan få fat i :
> MS Photodraw 2000 version 2.

Den var en del af Office 2000 Premium. Jeg tror ikke den fås i "løs vægt".

/ Hans

Fra : bsn

Dato : 24-03-04 17:58

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev

> Den var en del af Office 2000 Premium. Jeg tror ikke den fås i "løs vægt".
tak for hurtigt svar
Ja, det var version 1, som jeg har installeret - men hvor f.... findes
version 2
Bjarne

Fra : Hans

Dato : 24-03-04 18:23

> "Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev

> tak for hurtigt svar
> Ja, det var version 1, som jeg har installeret - men hvor f.... findes
> version 2

På det 4 cd's MS Office Premiumsæt jeg har, er Photodraw version 2.

/ Hans

Fra : bsn

Dato : 24-03-04 23:29

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> "bsn" <bsn_NoSpam_@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> vægt".
>
> På det 4 cd's MS Office Premiumsæt jeg har, er Photodraw version 2.
Det er også 4 cd's MS Office Premiumsæt jeg har, men den indeholder version
1. (cd 3)
Men jeg kan forstå, at der er kommet en version 2 lige kort efter
udgivelsen.
Ville nu gerne have version 2, men den findes åbenbart ikke i omløb.
Bjarne

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 11-04-04 07:34

"bsn" <bsn_NoSpam_@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> udgivelsen.
> Ville nu gerne have version 2, men den findes åbenbart ikke i omløb.

Jeg mener at version 2 var en del af en opdaterings cd til Office 2000
Premiumsættet. Jeg skal prøve at kigge efter om min opdaterings cd er en del
af de fire cd'ere eller om der er tale om en separat femte cd (måske hedder
den servicepack 2). Det er lang tiden siden jeg installerede pakken men
selve Office 2000 Premiumsættet kom i mit tilfælde i en firdobbelt cd-æske.

Fra : Hans

Dato : 12-04-04 17:51

Henrik G. Jacobsen wrote:
> [...]
> (måske hedder den servicepack 2). Det er lang tiden siden jeg
> installerede pakken men selve Office 2000 Premiumsættet kom i mit

Det passer meget godt, da det Premium-sæt jeg har liggende netop hedder
SR-1, så mon ikke at Photodraw 2 bliver installeret hvis man bruger
OfficeUpdate til Office 2000, eller simpethen henter Servicepack 1?

/ Hans