MS Windows
briani 27239
skjule dok-mappe
Fra : Benny

Dato : 24-03-04 17:30

Hej NG
Jeg har xp.
Jeg har en adm-profil og en gæste-profil.

Jeg vil gerne gemme mine doks for gæsterne, men i min dokumentmappe er
feltet "gør privat" nedtonet.

Hvorfor det - hvad gør jeg

Mvh Benny

Fra : LarsK

Dato : 24-03-04 18:03

"Benny" <benny@toilettet.nu> wrote in news:4061b798$0$223
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> Jeg har en adm-profil og en gæste-profil.
>
> Jeg vil gerne gemme mine doks for gæsterne, men i min dokumentmappe er

Er det xp home eller pro?

--
//LarsK

-remove NOSPAM from e-mail address

Fra : Benny

Dato : 24-03-04 19:18

"LarsK" <lars@NOSPAMpuskas.dk> skrev i en meddelelse
> "Benny" <benny@toilettet.nu> wrote in news:4061b798$0$223
> [...]

Det er home

Benny

Fra : LarsK

Dato : 25-03-04 09:56

"Benny" <benny@toilettet.nu> wrote in news:4061d1e6$0$196
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

<snip>

> Det er home

Så er det derfor. Jeg mener, der er noget med, at man kun kan gøre
mapperne personlige på den måde, du beskriver i Pro. I Home er det vist
sådan, at det kun er din bruger-mappe i Documents And Settings, der er
personlig og og ikke tilgængelig for andre brugere...

Fra : Benny

Dato : 25-03-04 17:54

> [...]
> sådan, at det kun er din bruger-mappe i Documents And Settings, der er
> personlig og og ikke tilgængelig for andre brugere...

Hmmm - hvad kan jeg så gøre for at gemme en mappe for andre brugere?

Benny

Fra : LarsK

Dato : 26-03-04 01:30

"Benny" <benny@toilettet.nu> wrote in news:40630f1a$0$299
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

<snip>

> Hmmm - hvad kan jeg så gøre for at gemme en mappe for andre brugere?
>
> Benny

Du kan kopiere alt, du gerne vil have for sig selv, over i din mappe i
Documents and settings... Det gjorde jeg, da jeg sad i den situation...

Men jeg tror, der findes programmer, der kan gøre det. Prøv fx at søge
lidt rundt på freefiles.dk - jeg mener at have set et der, men jeg er
laaangt fra sikker..!

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-03-04 19:09

"Benny" <benny@toilettet.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har en adm-profil og en gæste-profil.
>
> Jeg vil gerne gemme mine doks for gæsterne, men i min dokumentmappe er

+++++++++++++++++++++++++
Hej Benny.

Prøv at åben hjælp og support, og søg på "privat" så står der noget om det
der.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Benny

Dato : 25-03-04 20:30

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4063204e$0$303$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> Hej Benny.
>
> Prøv at åben hjælp og support, og søg på "privat" så står der noget om det

Er forsøgt, men i egenskabsarkene for mapperne i document and settings er
afkrydsningsfeltet for at gøre mapperne private nedtonet.

Og det står der ikke noget om i hjælp - eller jeg har ikke kuynnet finde
det.

Benny

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-03-04 11:10

> [...]
> afkrydsningsfeltet for at gøre mapperne private nedtonet.
>
> Og det står der ikke noget om i hjælp - eller jeg har ikke kuynnet finde

Hej igen.

Jeg ved ikke, om det måske har noget at gøre med, at du skal køre med NTFS
istedet for FAT32, men du har ikke skrevet om du bruger NTFS eller FAT32.

Mvh. Jørgen Nielsen.