Gravid er jeg ikke, men det er min kæreste~
Fra : Peter Andersen

Dato : 24-03-04 15:47

Hej NG
Nu er jeg ligesom ny i denne nyhedsgruppe i sagens natur. Fordi det var
først imorges vi fandt ud af det . Det med at få testen til at blive
positiv har jeg jo så åbenbart gjort helt af mig selv uden hjælp, men nu
behøver jeg tilgengæld lidt hjælp.
Kan nogen give mig nogle gode links til førstgangs forældre

MVH
Peter

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 24-03-04 16:33

"Peter Andersen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> behøver jeg tilgengæld lidt hjælp.
> Kan nogen give mig nogle gode links til førstgangs forældre

Først et stort tillykke til dig og kæresten. I begiver jer nu ud på en
fantastisk rejse

Her er nogle sider, jeg bruger eller har brugt i større eller mindre grad:

http://www.b-a-b-y.dk/
http://www.barnimagen.com/
http://www.farmorogborn.dk/
http://www.fogb.dk/
http://www.ifavn.dk/index.htm
http://www.sst.dk/upload/vellykket_amning.pdf
http://www.min-mave.dk/
http://premium.netdoktor.com/dk/babyklub/
http://www.netjordemoderen.dk/
http://www.netsundhedsplejerske.dk/
http://www.childbirth.org/
http://www.amazingpregnancy.com/
http://www.pregnancyguideonline.com/

Men uanset er hverken graviditet, fødsel eller forældreskab noget, man kan
læse sig til, -det skal (op)leves, føles

MVH Mette (mor til en på tre år og tvillinger på 6 måneder)

Fra : Gitte

Dato : 24-03-04 17:16

Hejsa

> [...]
>behøver jeg tilgengæld lidt hjælp.
>Kan nogen give mig nogle gode links til førstgangs forældre

Tillykke med omstændighederne

Jeg har selv stor glæde af følgende sider:

http://www.netbaby.dk

Her kan man tilmelde sig, og bl.a. følge graviditeten dag for dag.
Sjovt at se, hvordan den lille udvikler sig.... Ligesom der er
debatfora og mange andre sjove ting.
Jeg bruger den rigtig meget her under min anden graviditet.

http://www.netdoktor.dk/

Hvor der findes svar på mange spørgsmål omkring graviditet og babyer.
Der er vist også en medlemsfunktion, som jeg dog ikke selv har
benyttet. Især i min første graviditet, havde jeg stor glæde af siden.

MVH
Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 22:21

"Peter Andersen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

snip
men nu behøver jeg tilgengæld lidt hjælp.
| Kan nogen give mig nogle gode links til førstgangs forældre

Et godt råd. Smid alle jeres "gravidblade " og " vi med børn og dårlig
samvittighed" ud!
De kan ikke bruges til ret meget.

Vh jakob

Fra : RipRapRup

Dato : 26-03-04 18:26

Det lokale bibliotek har ca. 10 bøger med titlen "Far - for første gang"
eller lign. Mange af dem er ret gode og lærerige.

Jesper, far til Andrea på 6 uger.