kommunikation med USB / COM3
Fra : Bo Jensen

Dato : 24-03-04 02:18

Kan nogen sige mig, om en JavaScript-funktion i et html-dokument kan
sende en tekststreng til min COM3-port - med henblik på styring af et
eksternt relæ-kort?

Mvh.

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 24-03-04 09:09

Bo Jensen wrote:
> Kan nogen sige mig, om en JavaScript-funktion i et html-dokument kan
> sende en tekststreng til min COM3-port - med henblik på styring af et
> eksternt relæ-kort?

javascript kan ikke læse / skrive til filsystemet/porte af
sikkerhedsmessige grunde.
- så nej det kan den ikke

--
excuse of the day : CPU-angle has to be adjusted because of vibrations
: coming from the nearby road
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Bo Jensen

Dato : 24-03-04 10:24

Tak!
Det samme må vel så gælde Flash ActionScript. Spørgsmålet er så,
om Flash's stand-alone player kan?
Mvh.