MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
outlook kalender 2 brugere
Fra : Morten Graae

Dato : 23-03-04 23:53

Hejsa

Jeg har en kalender i outlook. Denne kalender ligger på maskine a.

Kalenderen skal tilgåes af 2 maskiner - hvor begge skal rette i den.

Det jeg har gjort er at maskine b - henvises til outlook.pst på
maskine a.

Dette betyder at hvis maskine b skal rette i kalenderen må kalenderen
ikke benyttes af maskine a. og omvendt

det er ikke så hensigts mæssigt da begge maskiner gerne vil arbejde i
kalendere tit.

Vi har ikke exchange - og regner ikke med at få det.

Hvordan gør jeg så begge computere/brugere kan bruge kalenderen hele
tiden, og begge kan rette i den.

Hedder det outlook - eller skal jeg benytte et andet kalender program
- i så fald hvilket? (programmet skal kunne syncronisere med palm V)

Hvis det hedder outlook - er der nogle syncroniserings muligheder?

mvh.
Morten Graae