| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | DKs værste bilist Fra : Ukendt | 
  Dato :  23-03-04 20:33 |  
  |   
            Hej gutter
 
 Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg i bund
 og grund synes er lidt fladpandet.....
 
 MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov fætter.
 
 Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig uegnet to at
 køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
 
 Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..
 
 -- 
 /Jan W Nielsen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Henrik B. (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik B. | 
  Dato :  23-03-04 20:52 |  
  |   
            Jan W. Nielsen wrote:
 :: Hej gutter
 ::
 :: Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg
 :: i bund og grund synes er lidt fladpandet.....
 
 Enig!
 
 :: MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov fætter.
 
 Enig!
 
 :: Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig
 :: uegnet to at køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
 
 Enig!
 
 :: Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..
 
 Enig!
 
 M.v.h.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Morten Højgaard Roth (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten Højgaard Roth | 
  Dato :  23-03-04 21:23 |  
  |   
            Henrik B. skrev:
 
 > Jan W. Nielsen wrote:
 >>> Hej gutter
 >>>
 >>> Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg
 >>> i bund og grund synes er lidt fladpandet.....
 >
 > Enig!
 
 Enig!
 
 >
 >>> MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov fætter.
 >
 > Enig!
 
 Enig!
 
 >
 >>> Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig
 >>> uegnet to at køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
 >
 > Enig!
 
 Enig!
 
 >
 >>> Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..
 >
 > Enig!
 
 Enig!
 
 >
 > M.v.h.
 
 Vh
 
 Morten
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Morten Fruergaard (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten Fruergaard | 
  Dato :  23-03-04 21:29 |  
  |  
 
            Morten Højgaard Roth wrote:
 >>>> Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som
 >>>> jeg i bund og grund synes er lidt fladpandet.....
 >>
 >> Enig!
 >
 > Enig!
 Enig
 >>>> MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov
 >>>> fætter.
 >>
 >> Enig!
 >
 > Enig!
 Enig.
 >>>> Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig
 >>>> uegnet to at køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
 >>
 >> Enig!
 >
 > Enig!
 Enig.
 >>>> Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..
 >>
 >> Enig!
 >
 > Enig!
 Enig.
  
LOL
 -- 
 Mvh. Morten Fruergaard
 www.fruergaard-racing.dk deltager i  www.syverrace.dk
www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  23-03-04 21:35 |  
  |  
 
            > > Enig!
 > Enig!
 > > Enig!
 > Enig!
 > > Enig!
 > Enig!
 > > Enig!
 > Enig!
 Helt enig - og så skal vi da vist passe på ikke at blive mere enige..   
Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?   
-- 
 /Jan W Nielsen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Hr. Mogens Knudsen (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hr. Mogens Knudsen | 
  Dato :  23-03-04 21:41 |  
  |  
 
            On Tue, 23 Mar 2004 21:34:52 +0100, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
 wrote:
 >Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?   
Har ikke set udsendelsen endnu   
/Mogens
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             bme (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : bme | 
  Dato :  23-03-04 21:45 |  
  |   
            
> > > Enig!
 > > Enig!
 > > > Enig!
 > > Enig!
 > > > Enig!
 > > Enig!
 > > > Enig!
 > > Enig!
 >
 > Helt enig - og så skal vi da vist passe på ikke at blive mere enige..   
>
 > Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?   
>
 Den kommer her:
 enig!
 enig!
 enig!
 enig!  MEN de andre var sgisme lige så slemme
 /bo
 (morale: det er svært at være enige, når der ikke bliver lagt op til
 uenighed)
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Peter C:\\> (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter C:\\> | 
  Dato :  23-03-04 22:53 |  
  |   
            
"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
 news:40609f6c$0$439$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > > > Enig!
 > > Enig!
 > > > Enig!
 > > Enig!
 > > > Enig!
 > > Enig!
 > > > Enig!
 > > Enig!
 >
 > Helt enig - og så skal vi da vist passe på ikke at blive mere enige..   
>
 > Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?   
Hehe...du skal få lidt her !
 Dybest set kan jeg ikke være uenig i at Søren er værdig til titelen....og så
 alligevel !
 Jeg mener nemlig at han, i ganske små glimt ganske vist, har vist at der er
 en lille.......meget lille, grundsubstans at bygge en bilist på.
 På en af hans helt gode dage, fik han "tommel op" af Jason for et eller
 andet jeg ikke lige kan huske hvad var.
 OG DER mener jeg Lilian skiller sig ud.
 Jeg har set alle 8 programmer uden undtagelse, og det er ikke lykkedes
 hende, en eneste gang at udføre en af de stillede opgaver tilfredsstillende.
 Som den eneste har hun ligefrem flere gange måtte opgive på halvvejen, og
 simpelthen ikke været i stand til at "komme i mål" på den stillede opgave.
 Af alle 8 udsendelser lagt sammen synes jeg Søren klarer marginal frisag
 ift. Lilian..........men ingen af dem er overhovedet egnet til af føre bil,
 så det kan jo være hip som hap.
 MVH Peter C:\
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Lasse Langwadt Chris~ (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lasse Langwadt Chris~ | 
  Dato :  23-03-04 23:24 |  
  |  
 
            Peter C:\\> wrote:
 > "Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
 > news:40609f6c$0$439$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > 
 >>>>Enig!
 >>>
 >>>Enig!
 >>>
 >>>>Enig!
 >>>
 >>>Enig!
 >>>
 >>>>Enig!
 >>>
 >>>Enig!
 >>>
 >>>>Enig!
 >>>
 >>>Enig!
 >>
 >>Helt enig - og så skal vi da vist passe på ikke at blive mere enige..   
>>
 >>Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?   
> 
 > 
 > Hehe...du skal få lidt her !
 > 
 jeg har højest set 10min, men jeg vil osse være med :)
 >
 snip
 > 
 > OG DER mener jeg Lilian skiller sig ud.
 > Jeg har set alle 8 programmer uden undtagelse, og det er ikke lykkedes
 > hende, en eneste gang at udføre en af de stillede opgaver tilfredsstillende.
 > Som den eneste har hun ligefrem flere gange måtte opgive på halvvejen, og
 > simpelthen ikke været i stand til at "komme i mål" på den stillede opgave.
 jeg har ikek set udsendelsen men, ...
 hvad er værst at kvase et par biler i forsøget på at parallelparkere eller at
 indse at det ka' man ikke finde ud af og finde et andet sted?..
 (holder ikke til køreprøven, men ellers)
 snip
  >
 -Lasse
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Peter C. (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter C. | 
  Dato :  24-03-04 09:28 |  
  |   
            
 > > OG DER mener jeg Lilian skiller sig ud.
 > > Jeg har set alle 8 programmer uden undtagelse, og det er ikke lykkedes
 > > hende, en eneste gang at udføre en af de stillede opgaver
 tilfredsstillende.
 > > Som den eneste har hun ligefrem flere gange måtte opgive på halvvejen,
 og
 > > simpelthen ikke været i stand til at "komme i mål" på den stillede
 opgave.
 >
 > jeg har ikek set udsendelsen men, ...
 >
 > hvad er værst at kvase et par biler i forsøget på at parallelparkere eller
 at
 > indse at det ka' man ikke finde ud af og finde et andet sted?..
 > (holder ikke til køreprøven, men ellers)
 
 Hvis det handler om at "forlade den synkende skude" midt i et lyskryds i
 storbyens myldretrafik, må det da være værre end at lave et par buler ved en
 parkering. Svjh. var Lilian heller ikke bulefri under parkeringsmanøvrene.
 
 Alene det faktum at man overhovedet kan TRO at man har muligheden for at
 give op syns jeg siger alt, da man jo netop IKKE har denne mulighed hvis man
 "holder i lort til halsen" i myldretrafik.
 
 MVH Peter C:\
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Broegger (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Broegger | 
  Dato :  25-03-04 20:31 |  
  |  
 
            "Peter C:\\>" <pede_71@hotmail.com> skrev
 news:Rj28c.5016$iD3.2517@news.get2net.dk: 
 <snip enig^9>
 også enig
 > 
 > OG DER mener jeg Lilian skiller sig ud.
 enig men... Alin skulle have haft titlen. Jeg tror altid han vil være 
 farlig i trafikken. Han er en af dem der tror de kan de hele, og det er 
 efter min ydmyge mening nok den største fejl en billist kan have. Man skal 
 kende sine (og bilens) begræsninger.
 -- 
 Hilsen Thomas
 du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...
 http://www.broeggerklanen.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Uffe Bærentsen (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Uffe Bærentsen | 
  Dato :  23-03-04 23:55 |  
  |   
            
"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
 news:40609f6c$0$439$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > > > Enig!
 > > Enig!
 > > > Enig!
 > > Enig!
 > > > Enig!
 > > Enig!
 > > > Enig!
 > > Enig!
 >
 > Helt enig - og så skal vi da vist passe på ikke at blive mere enige..   
>
 > Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?   
Hvad sker der dog i gruppen for tiden.
 Den ene dag så skal du jordes (lidt retfærdighed er der dog til   
Den næste så klapper alle dig på ryggen.
 Jeg undres.
 Har btw. ikke set udsendelsen.
 Lektier tog al tiden   
-- 
 mvh Uffe
 Sierra 2,0i DOHC
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Kim Kristensen (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Kristensen | 
  Dato :  23-03-04 22:28 |  
  |   
            
 "Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
 news:40609101$0$503$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > Hej gutter
 >
 > Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg i
 bund
 > og grund synes er lidt fladpandet.....
 >
 > MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov fætter.
 >
 > Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig uegnet to
 at
 > køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
 >
 > Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..
 >
 > -- 
 > /Jan W Nielsen
 >
 >
 Jeg syntes nu det må være svært for dommerne at vælge om det skulle være
 Søren eller tanten der skulle tabe titlen som Danmarks værste bilist, det er
 jo næppe en titel man vinder.
 
 Med venlig hilsen Kim
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jesper Nielsen (23-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Nielsen | 
  Dato :  23-03-04 22:44 |  
  |   
            
 "Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message
 news:4060abbf$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >
 > "Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
 > news:40609101$0$503$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > > Hej gutter
 > >
 > > Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg i
 > bund
 > > og grund synes er lidt fladpandet.....
 > >
 > > MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov fætter.
 > >
 > > Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig uegnet
 to
 > at
 > > køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
 > >
 > > Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..
 > >
 > > -- 
 > > /Jan W Nielsen
 > >
 > >
 > Jeg syntes nu det må være svært for dommerne at vælge om det skulle være
 > Søren eller tanten der skulle tabe titlen som Danmarks værste bilist, det
 er
 > jo næppe en titel man vinder.
 >
 Jeg synes egentlig tanten var værst set i lyset af at hun har kørt bil siden
 1962.
 
 Jesper
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Peder (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peder | 
  Dato :  24-03-04 08:09 |  
  |  
 
            On Tue, 23 Mar 2004 22:43:58 +0100, "Jesper Nielsen"
 <jesniel@yahoo.dk> wrote:
 >
 >"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message
 >news:4060abbf$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >>
 >> "Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
 >> news:40609101$0$503$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 >> > Hej gutter
 >> >
 >> > Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg i
 >> bund
 >> > og grund synes er lidt fladpandet.....
 >> >
 >> > MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov fætter.
 >> >
 >> > Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig uegnet
 >to
 >> at
 >> > køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
 >> >
 >> > Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..
 >> >
 >> > -- 
 >> > /Jan W Nielsen
 >> >
 >> >
 >> Jeg syntes nu det må være svært for dommerne at vælge om det skulle være
 >> Søren eller tanten der skulle tabe titlen som Danmarks værste bilist, det
 >er
 >> jo næppe en titel man vinder.
 >>
 >Jeg synes egentlig tanten var værst set i lyset af at hun har kørt bil siden
 >1962.
 >
 Personligt tror jeg de skånede hende, da hun ikke virkede som den
 stærkeste i verden og fik en del hug undervejs.
 Og så vil jeg selv trods alt hellere møde en forsigtigtante frem for
 en fyr, der under lidt pres bliver utilregnelig.
 --
 Peder
 R6 ( http://roadracing.netpartner.dk)
VWSharan
 AlmeraSRX
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Tommy (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tommy | 
  Dato :  24-03-04 08:47 |  
  |   
            Hej
 
 Det skulle faktisk have været Alin der skulle have haft "æren". Han er en 
 tikkende bombe og ser ikke ud til at have lært noget af det. "Skal jeg lige 
 fyre den af" siger han da de triller ind på Christiansborg. Hvis hans makker 
 havde sagt go for det så havde han gjort det.
 Han er en tikkende bombe.
 Søren er fint forsigtig og er bare en smule klumret i trafikken. Det er det 
 hele. Kan jeg ikke se at det skulle give ham titlen DVB.
 
 Hilsen Tommy
 
 
 "Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message 
 news:40609101$0$503$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > Hej gutter
 >
 > Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg i 
 > bund
 > og grund synes er lidt fladpandet.....
 >
 > MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov fætter.
 >
 > Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig uegnet to 
 > at
 > køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
 >
 > Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..
 >
 > -- 
 > /Jan W Nielsen
 >
 > 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Anders Larsen (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders Larsen | 
  Dato :  24-03-04 15:23 |  
  |   
            Ja enig og enig... jo, de var alle 3 mildest talt elendige. Og alle tre
 kunne havde vundet første pladsen. Men jeg synes faktisk at pladsen burde
 havde været vundet af Amin (eller hvad han nu lige hed?)
 
 Nok er både Søren og den såkaldte tante også farlige, men de begrænser dog
 deres kørselsbehov i en sådanne grad i hverdagen, at de vil undgå alle disse
 situationer som de blev præsenteret for i de forskellige programmer.
 
 Derimod tror Amin at han kan det hele, og har har overhovedet ikke fornuften
 med sig. Oven i det er han nok den der kører allermest, og selvom Tanten har
 kørt siden 1962, så vare det nok ikke mange dage før amin har kørt længere
 samlet set. Derfor vil jeg betegne ham som en langt værre og ikke mindst
 FARLIGERE billist end de to andre. Ikke mindst fordi han netop kører rundt
 til daglige i København... det var blot min menning :)
 
 Mvh Anders
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  24-03-04 15:27 |  
  |   
            > Ikke mindst fordi han netop kører rundt
 > til daglige i København... det var blot min menning :)
 
 Min opfattelse er, at han tér sig som en fjantet 13-årigt pige, der er glad
 for at være i fjernsynet.
 
 Jeg kan ikke finde ud af, hvor meget der er skaberi og hvor meget der er
 reel inkompetence.
 
 -- 
 / Jan W Nielsen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Carsten Petersen (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten Petersen | 
  Dato :  24-03-04 15:35 |  
  |   
            
 "Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse
 news:40619abe$0$492$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > > Ikke mindst fordi han netop kører rundt
 > > til daglige i København... det var blot min menning :)
 >
 > Min opfattelse er, at han tér sig som en fjantet 13-årigt pige, der er
 glad
 > for at være i fjernsynet.
 >
 > Jeg kan ikke finde ud af, hvor meget der er skaberi og hvor meget der er
 > reel inkompetence.
 
 Jeg tænkte det samme, utroligt umoden opførsel, og ganske ufatteligt at
 ville udstille sig selv så fjollet på tv. Fatter i øvrigt ikke at nogen
 overhovedet vil melde sig til en sådan udsendelse, hvor det eneste man kan
 være sikker på er at blive gjort til grin, samt manipuleret så det passer i
 programmets tråd, og det billede producenten vil skabe.
 
 --
 Mvh
 Carsten
 
 Endnu en udgydelse fra CP's PC!
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             phk (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : phk | 
  Dato :  24-03-04 20:09 |  
  |   
            
 "Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> skrev i en meddelelse
 news:40619d9f$0$242$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 
 > Jeg tænkte det samme, utroligt umoden opførsel, og ganske ufatteligt at
 > ville udstille sig selv så fjollet på tv. Fatter i øvrigt ikke at nogen
 > overhovedet vil melde sig til en sådan udsendelse, hvor det eneste man kan
 > være sikker på er at blive gjort til grin, samt manipuleret så det passer
 i
 > programmets tråd, og det billede producenten vil skabe.
 
 Spørgsmålet er om de har meldt sig selv.
 
 Og hvis de har - så burde de melde sig selv igen :)
 
 
 -- 
 Per, Esbjerg
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              jan@stevns.net (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : jan@stevns.net | 
  Dato :  24-03-04 20:20 |  
  |  
 
            "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev :
 >Og hvis de har - så burde de melde sig selv igen :)
 spild af licenspenge ...  det er jo ikke engang noget der har
 underholdningsværdi.
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på  http://www.dkfritidbil.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               phk (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : phk | 
  Dato :  24-03-04 20:51 |  
  |   
            
 <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
 news:gpn360h7ru64cjlmc2n7m9r37roukrab31@dtext.news.tele.dk...
 > "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev :
 
 > >Og hvis de har - så burde de melde sig selv igen :)
 >
 > spild af licenspenge ...  det er jo ikke engang noget der har
 > underholdningsværdi.
 
 Hvilket måske ikke så meget skyldes indholdet i udsendelsen men klipningen.
 Tænk sig hvis vi kunne få lov til at se Henriette Honore vende på rampen
 inkl. spande med vand og bakke campingvognen på plads fra start til slut. Og
 således at man ikke så den samme elendige amerikanskinspirerede klipning
 gang på gang :(
 
 
 -- 
 Per, Esbjerg
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Ukendt (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  25-03-04 09:51 |  
  |  
 
            > Hvilket måske ikke så meget skyldes indholdet i udsendelsen men
 klipningen.
 > Tænk sig hvis vi kunne få lov til at se Henriette Honore vende på rampen
 > inkl. spande med vand og bakke campingvognen på plads fra start til slut.
 Og
 > således at man ikke så den samme elendige amerikanskinspirerede klipning
 > gang på gang :(
 Selvom hun lavede en bule forleden, kører hun faktisk rimelig godt. Og de
 har en bil, der fylder godt i landskabet. Hun kører i en Autocamper   
-- 
 / Jan W Nielsen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Uffe Ravn (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Uffe Ravn | 
  Dato :  25-03-04 18:30 |  
  |   
            
"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev
 > > Henriette Honore
 > Selvom hun lavede en bule forleden, kører hun faktisk rimelig godt. Og de
 > har en bil, der fylder godt i landskabet. Hun kører i en Autocamper   
Det lyder som om der er dømt selepude der   
Mvh.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               M. Myers [5491] (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : M. Myers [5491] | 
  Dato :  24-03-04 21:30 |  
  |   
            <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
 news:gpn360h7ru64cjlmc2n7m9r37roukrab31@dtext.news.tele.dk...
 > "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev :
 >
 > >Og hvis de har - så burde de melde sig selv igen :)
 >
 > spild af licenspenge ...  det er jo ikke engang noget der har
 > underholdningsværdi.
 
 S.v.j.v. så har TV2 ikke aktier i licensmidlerne men er 100% reklame
 finansieret...kun Tv2Zulu får vidst begrænset støtte fra licensen, men DR1
 og DR2(hvor seertallet kan ses i navnet) er 100% licensfinanseret....
 licens skulle betales over skatten, så man ikke mærker det.. en regning på
 1055kr hvert halv år er totalt latterligt..... bare fordi man har TV, man
 skal betale selv om man ikke kan se DR..... det syntes jeg er latterligt...
 jeg bor ude i 4 plov fuge til højre, hvor der ikke er antenner til at tage
 DR, og jeg har ikke midler til at sætte en antenne op.... så jeg må nøjes
 med TV2 og blockbuster (15km væk)... dette var lidt OT... P.s. jeg vil prøve
 at spartle mit Bundkar på min Fiat Uno... som nu er blevet monteret med K&N
 filter fra min 1989. Ford Fiesta.... så nu rykker den lille 1,1 - 60S'er
 bare Står normalt for sløv, men nu står det for Sport(gad vide om jeg skal
 betale mere i forsikring nu?).... i må hygge jer...
 
 Mvh.
 
 Morten
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                jan@stevns.net (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : jan@stevns.net | 
  Dato :  24-03-04 21:40 |  
  |  
 
            "M. Myers [5491]" <mmSPAM27@hotFILTERmail.com> skrev :
 >S.v.j.v. så har TV2 ikke aktier i licensmidlerne men er 100% reklame
 >finansieret...
 øehhh - jeg orker ikke læse mere af dit indlæg.  Har du overvejet at
 lave lidt luft mellem linierne ?
 btw, så har TV2 sin snabel i lecensmidlerne.
 fra fact's om TV2  :
 EJERFORHOLD OG ØKONOMI: Hvad lever TV 2 af?
 
 TV 2s hovedkanal lever af reklamer og sponsorater - på nationalt tv,
 på regionalt tv og på tekst-tv og internet. Derudover får hovedkanalen
 i 2004 to procent af den samlede licens. TV 2-regionerne får 11
 procent af licensen, mens DR får 86 procent. Den sidste procent går
 til lokalradio og tv.
 På TV 2s budget udgør licensen ca. fem procent, mens reklamer udgør
 over 80 procent.
 En licensbetalende husstand betaler 43 kroner i licens i 2004 til TV
 2. Det svarer til, at hver husstand (altså ikke hver person, men hele
 husstanden) betaler 12 øre om dagen til TV 2. To-tre øre heraf er moms
 og går til statskassen.
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på  http://www.dkfritidbil.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               peter (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : peter | 
  Dato :  24-03-04 21:35 |  
  |  
 
            Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt... Højdepunktet var da søren
 smadrede sierraen med Henriette som medpassager.. Hun tog det helt roligt og
 viftede lige gladsskår ud af håret....
 <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
 news:gpn360h7ru64cjlmc2n7m9r37roukrab31@dtext.news.tele.dk...
 > "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev :
 >
 > >Og hvis de har - så burde de melde sig selv igen :)
 >
 > spild af licenspenge ...  det er jo ikke engang noget der har
 > underholdningsværdi.
 >
 >
 > --
 > jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 > Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på  http://www.dkfritidbil.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Klaus G. (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Klaus G. | 
  Dato :  24-03-04 22:01 |  
  |   
            > Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt... Højdepunktet var da
 søren
 > smadrede sierraen med Henriette som medpassager.. Hun tog det helt roligt
 og
 > viftede lige gladsskår ud af håret....
 >
 Gad vide om de havde klippet i det der også?
 
 -- 
 Klaus G. / Seth-Enoch
 
 2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                jan@stevns.net (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : jan@stevns.net | 
  Dato :  24-03-04 22:04 |  
  |  
 
            "peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev :
 >Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt... 
 Jep - og jeg respekterer da at du måtte mene noget andet.
 Jeg kan ikke rigtigt more mig over det.
 >Højdepunktet var da søren smadrede sierraen med Henriette som 
 >medpassager.. Hun tog det helt roligt og viftede lige gladsskår
 >ud af håret....
 Henriette så sgu' ikke ligefrem ud til at være tryg ved situationen.
 http://www.dkfritidbil.dk/debat/tryg/tryg_eller_utryg.htm
-- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på  http://www.dkfritidbil.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Ukendt (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  24-03-04 22:24 |  
  |  
 
            <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
 news:vos360d29530ren5k59jm3lqb1r97c4095@dtext.news.tele.dk...
 > "peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev :
 >
 > Henriette så sgu' ikke ligefrem ud til at være tryg ved situationen.
 >
 >  http://www.dkfritidbil.dk/debat/tryg/tryg_eller_utryg.htm
Sig mig, er den server aldrig til at komme til!? :)
       Siden kan ikke vises
       Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
 problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
 webbrowserindstillingerne.
  --
 > jan@stevns.net
 Lars B
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  jan@stevns.net (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : jan@stevns.net | 
  Dato :  24-03-04 22:53 |  
  |  
 
            "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev :
 >Sig mig, er den server aldrig til at komme til!? :)
 Joda -  siden er vist 16 gange inden for et par minutter.....
 Jeg har lige checket siderne fra et par maskiner spredt rundt i landet
 >      Siden kan ikke vises
 >      Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
 >problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
 >webbrowserindstillingerne.
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^   perhaps ?
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på  http://www.dkfritidbil.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Reino Andersen (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Reino Andersen | 
  Dato :  25-03-04 00:07 |  
  |  
 
            jan@stevns.net skrev:
 > Henriette så sgu' ikke ligefrem ud til at være tryg ved situationen.
 Hun har da ellers det store smil på   
--
 Reino
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  jan@stevns.net (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : jan@stevns.net | 
  Dato :  25-03-04 00:35 |  
  |  
 
            "Reino Andersen" <abc@def.gh> skrev :
 >Hun har da ellers det store smil på   
Jep -  Fruen her i hytten er også et stort smil, når der er noget hun
 er hunderæd for ;(
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på  http://www.dkfritidbil.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Henrik B. (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik B. | 
  Dato :  25-03-04 18:29 |  
  |  
 
            jan@stevns.net wrote:
 ::
 ::: Hun har da ellers det store smil på   
::
 :: Jep -  Fruen her i hytten er også et stort smil, når der er noget hun
 :: er hunderæd for ;(
 Dig f.eks.?!    
M.v.h.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                    jan@stevns.net (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : jan@stevns.net | 
  Dato :  25-03-04 20:51 |  
  |  
 
            "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev :
 >Dig f.eks.?!    
Næeh - selv den værste hankat bliver jo from som et lam, når tæven er
 på krigsstien ;)
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på  http://www.dkfritidbil.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                     Henrik B. (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik B. | 
  Dato :  25-03-04 21:03 |  
  |  
 
            jan@stevns.net wrote:
 :: "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev :
 ::
 ::: Dig f.eks.?!    
::
 :: Næeh - selv den værste hankat bliver jo from som et lam, når tæven er
 :: på krigsstien ;)
 *LOL*
 M.v.h.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Peter C:\\> (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter C:\\> | 
  Dato :  24-03-04 22:31 |  
  |   
            
"peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:4061f1db$0$474$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt...
 Bare så du ikke tror du er alene....... Me too !   
MVH Peter C:\
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 René Lønstrup (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : René Lønstrup | 
  Dato :  24-03-04 22:43 |  
  |  
 
            > "peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 > news:4061f1db$0$474$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 >> Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt...
 >
 > Bare så du ikke tror du er alene....... Me too !   
Jamen, så var vi da i det mindste 3 tilfredse seere   
-- 
 Mvh  René Lønstrup
 min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v
 min web:  http://www.rel7star.dk?r=usenet
min email: se om du kan regne dén ud..
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  Jesper Sørensen (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Sørensen | 
  Dato :  25-03-04 08:50 |  
  |   
            
> >> Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt...
 > >
 > > Bare så du ikke tror du er alene....... Me too !   
>
 > Jamen, så var vi da i det mindste 3 tilfredse seere   
>
 Enig !
 Gad vide om grunden til at folk ikke kan lide udsendelsen er at de selv
 kvalificerer sig til titlen.......
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   jan@stevns.net (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : jan@stevns.net | 
  Dato :  25-03-04 11:59 |  
  |  
 
            "Jesper Sørensen" <jesper@nomail.dk> skrev :
 >Gad vide om grunden til at folk ikke kan lide udsendelsen 
 For mit vedkommende, synes jeg serien er ganske underlødig, og kun
 lavet med et eneste formål, at trække seere til.
 Du ser dagligt i trafikken folk, der i måske højere grad en
 hovedparten af deltagerne, er oplagte kanditater til at få efterprøvet
 deres færdigheder.
 >...er at de selv kvalificerer sig til titlen.......
 Nøjes du bare med at gisne om dine egne færdigheder ;)
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på  http://www.dkfritidbil.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                phk (26-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : phk | 
  Dato :  26-03-04 05:45 |  
  |   
            
 "peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:4061f1db$0$474$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 
 > Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt... Højdepunktet var da
 søren
 > smadrede sierraen med Henriette som medpassager.. Hun tog det helt roligt
 og
 > viftede lige gladsskår ud af håret....
 
 Hun er vel ved at være vant til at det går hårdt for sig rundt omkring det
 køretøj hun sidder i ;)
 
 
 -- 
 Per, Esbjerg
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Thunderbird [7100] (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thunderbird [7100] | 
  Dato :  24-03-04 22:48 |  
  |   
            On Wed, 24 Mar 2004 20:08:40 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
 wrote:
 
 >
 >"Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> skrev i en meddelelse
 >news:40619d9f$0$242$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >
 >> Jeg tænkte det samme, utroligt umoden opførsel, og ganske ufatteligt at
 >> ville udstille sig selv så fjollet på tv. Fatter i øvrigt ikke at nogen
 >> overhovedet vil melde sig til en sådan udsendelse, hvor det eneste man kan
 >> være sikker på er at blive gjort til grin, samt manipuleret så det passer
 >i
 >> programmets tråd, og det billede producenten vil skabe.
 >
 >Spørgsmålet er om de har meldt sig selv.
 
 Det har de ikke, de er blevet meldt af venner eller familie medlemmer.
 -- 
 Mvh
 Flemming Jacobsen
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Carsten Petersen (24-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten Petersen | 
  Dato :  24-03-04 23:18 |  
  |   
            
 "Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
 news:gg04609jngmju1q12hvgggfk0bft1taqq3@4ax.com...
 > On Wed, 24 Mar 2004 20:08:40 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
 > wrote:
 >
 > >
 > >"Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> skrev i en meddelelse
 > >news:40619d9f$0$242$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > >
 > >> Jeg tænkte det samme, utroligt umoden opførsel, og ganske ufatteligt at
 > >> ville udstille sig selv så fjollet på tv. Fatter i øvrigt ikke at nogen
 > >> overhovedet vil melde sig til en sådan udsendelse, hvor det eneste man
 kan
 > >> være sikker på er at blive gjort til grin, samt manipuleret så det
 passer
 > >i
 > >> programmets tråd, og det billede producenten vil skabe.
 > >
 > >Spørgsmålet er om de har meldt sig selv.
 >
 > Det har de ikke, de er blevet meldt af venner eller familie medlemmer.
 
 OK, men de har så efterfølgende accepteret  at medvirke i programmet,
 hvilket jeg afslog da de henvendte sig til mig:-/
 
 --
 Mvh
 Carsten
 
 Endnu en udgydelse fra CP's PC!
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Jesper Sørensen (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Sørensen | 
  Dato :  25-03-04 08:47 |  
  |   
            
 >
 > OK, men de har så efterfølgende accepteret  at medvirke i programmet,
 > hvilket jeg afslog da de henvendte sig til mig:-/
 >
 
 Du kører måske så dårligt at du var bange for at slå Søren ??
 Hvis nogen har meldt dig til, må det jo være fordi de mener at du er en
 elendig bilist......
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Peter Weis (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter Weis | 
  Dato :  25-03-04 08:16 |  
  |   
            
"Anders Larsen" <AnderZ@post1.tele.dk> wrote in message
 news:c3s5he$src$1@news.net.uni-c.dk...
 > Ja enig og enig... jo, de var alle 3 mildest talt elendige. Og alle tre
 > kunne havde vundet første pladsen. Men jeg synes faktisk at pladsen burde
 > havde været vundet af Amin (eller hvad han nu lige hed?)
 Min favorit var Henrik.
 Han kunne egentlig godt køre bil, sådan rent teknisk, men han var
 psykopatisk ligeglad med de skader han lavede. Ham ville jeg være nervøs for
 at måde i trafikken.
 > Nok er både Søren og den såkaldte tante også farlige, men de begrænser dog
 > deres kørselsbehov i en sådanne grad i hverdagen, at de vil undgå alle
 disse
 > situationer som de blev præsenteret for i de forskellige programmer.
 Søren og Lillian ville jeg sagtens kunne håndtere, for de gør ikke noget man
 ikke kan forudse. Der kan højst blive tale om småbuler når de umotiveret
 stopper op i et vejkryds.
 > Derimod tror Amin at han kan det hele, og har har overhovedet ikke
 fornuften
 > med sig. Oven i det er han nok den der kører allermest, og selvom Tanten
 har
 > kørt siden 1962, så vare det nok ikke mange dage før amin har kørt længere
 > samlet set. Derfor vil jeg betegne ham som en langt værre og ikke mindst
 > FARLIGERE billist end de to andre. Ikke mindst fordi han netop kører rundt
 > til daglige i København... det var blot min menning :)
 Temmeligt enig   
mvh
 Peter
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Nikolai R. Jensen (25-03-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Nikolai R. Jensen | 
  Dato :  25-03-04 05:45 |  
  |  
 
            jeg kører sgu dårligere! fandme snyd søren skulle nuppe den titel! den er
 MIN og igen andres! er skyld i 10-15 forsikringsskader på 4 år til at bevise
 det:)!
 -- 
 Mvh.
 Nikolai R. Jensen
 www.minvogn.dk
og ja min mail er : nospam@minvogn.dk
 "Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
 news:40609101$0$503$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > Hej gutter
 >
 > Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg i
 bund
 > og grund synes er lidt fladpandet.....
 >
 > MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov fætter.
 >
 > Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig uegnet to
 at
 > køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
 >
 > Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..
 >
 > -- 
 > /Jan W Nielsen
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |