MS Windows
briani 27239
hvordan fjerner jeg Links mappen permanent~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-03-04 16:17

når jeg går i foretrukne ligger der blandt alle mine andre (og selvlavede)
mapper en der hedder Links - den har jeg ikke brug for, men sletter jeg den
vender den bare tilbage - kan man slette (eller rename) den for good? - den
irriterer mit system
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 23-03-04 16:54

On Tue, 23 Mar 2004 16:16:53 +0100, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>vender den bare tilbage - kan man slette (eller rename) den for good? - den

Hos mig er der en tilsvarende mappe, der hedder HyperLinks (IE6)
- er det dén, du mener?

Find mappen i Stifinder.
Slet mappens indhold.
Højreklik på mappen -> Egenskaber -> Generelt ->
Sæt checkmærke i boksen "Skjult" -> OK

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-03-04 22:35

> Hos mig er der en tilsvarende mappe, der hedder HyperLinks (IE6)
> - er det dén, du mener?

muligvis, min hedder blot Links