MS Windows
briani 27239
Windows 2003?
Fra : Rado

Dato : 23-03-04 15:45

Var lige igang med at installere nogle drivere i Windows 2000, og
bemærkede at der i pakken også lå en mappe med drivere til Windows
2003, Den har jeg godtnok aldrig hørt om - nogen der ved hvad forskel
der er på den og Windows 2000?

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 23-03-04 16:10

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in message

> [...]
> bemærkede at der i pakken også lå en mappe med drivere til Windows
> 2003, Den har jeg godtnok aldrig hørt om - nogen der ved hvad forskel

Der hentydes til Windows 2003 Server.

Conix

Fra : Rado

Dato : 23-03-04 18:43

OK, tak!

Fra : Leo Havmøller

Dato : 24-03-04 06:26

> [...]
> bemærkede at der i pakken også lå en mappe med drivere til Windows
> 2003, Den har jeg godtnok aldrig hørt om - nogen der ved hvad forskel

Det er formentligt Windows Server 2003 der menes, som er den nyeste Windows
release (NT 5.2).

Leo Havmøller.

Fra : peter hansen

Dato : 25-03-04 14:09

> [...]
> bemærkede at der i pakken også lå en mappe med drivere til Windows
> 2003, Den har jeg godtnok aldrig hørt om - nogen der ved hvad forskel
[CUT]

Microsofts bud på næste serverfamily... består af Windows 2003 Webserver,
Windows 2003 Standard, Windows 2003 Enterprise og der er muligvis også
kommet en DataCenter men det ved jeg ikke helt så meget om. Den nye 2003 er
baseret (eller ihvertfald begyndt) på .NET-teknologien - eller den skal
ihvertfald være den der indeholder den spæde start til .NET-visionen som så
fyres lidt mere af i den næste server - som pt har codename BlackComb - og
er estimeret (absolut ikke sikre kilder men fra en MVP der skød i blinde
(fordi jeg tvang ham hehe)) til 2009. Det er muligt at der kommer en
server-version inden BlackComb men BlackComb skulle være fuldt ud indfrie
..NET-visionen lissom den kommende Windows Longhorn (som jo skulle udkomme i
2005) også skulle være baseret en smule herpå.

Og for lige at køre mig selv mere Off-Topic så prøv at læse Morten Strunge
Nielsens bog om Microsoft .NET (ISBN 87-91301-00-9) hvor han gennemgår
visionen for .NET - dejlig bog :D

// Peter