|
| LG Flatron 915FT+ Fra : Lasse |
Dato : 23-03-04 10:50 |
|
Jeg har nu haft denne skærm i 2 år og 10 måneder.
Den har altid opført sig underligt, den blinker og skærmen bliver grøn. Så
slår jeg på den, så virker den, for en stund.
Jeg har fået den byttet 4 gange (!!!) og fået en ny hver gang, men efter et
stykke tid begynder den at blinke igen?!?
Jeg har selvfølgelig prøvet den på 3 andre computere med samme resultat
(ingen OC på nogen af dem)
Nu udløber garantien om 2 måneder, så vil jeg jo gerne have en der virker
ordenligt, men det skulle være usandsynligt da de 4 nye har samme fejl?? Har
også haft en anden LG skærm, anden model, der gjorde præcis det samme (den
var ikke Flatron).
Er det et generalt problem med LG? Kan man ikke forlange en af de nye
modeller?
Kan det passe man skal leve med det her..?
Lasse
| |
Kasper (23-03-2004)
| Kommentar Fra : Kasper |
Dato : 23-03-04 15:56 |
|
> Nu udløber garantien om 2 måneder, så vil jeg jo gerne have en der virker
> ordenligt, men det skulle være usandsynligt da de 4 nye har samme fejl??
Har
> også haft en anden LG skærm, anden model, der gjorde præcis det samme (den
> var ikke Flatron).
Hey hvor har du købt den henne ??
har du papirer på den er blevet byttet ??
hvis det er hele skærmen de har skiftet har du vel nu garenti på igen...
ellers ny garenti på det der er byttet
og har hørt noget med hvis det er samme fejl 2 eller flere gange er
garentiperioden hvis endda længere, da det betragtes som en fabraktions
fejl...
så det ville jeg nok undersøge noget om.. og hvis ikke du har nogle papirer
på det, så få den byttet igen inden og sørg for at få nogle papirer på det
Kasper
| |
Lasse (23-03-2004)
| Kommentar Fra : Lasse |
Dato : 23-03-04 16:44 |
|
"Kasper" <RepzakRemoveme@hotmail.com> wrote in message
news:40604f83$0$204$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Nu udløber garantien om 2 måneder, så vil jeg jo gerne have en der
virker
> > ordenligt, men det skulle være usandsynligt da de 4 nye har samme fejl??
> Har
> > også haft en anden LG skærm, anden model, der gjorde præcis det samme
(den
> > var ikke Flatron).
>
> Hey hvor har du købt den henne ??
>
> har du papirer på den er blevet byttet ??
>
> hvis det er hele skærmen de har skiftet har du vel nu garenti på igen...
> ellers ny garenti på det der er byttet
>
> og har hørt noget med hvis det er samme fejl 2 eller flere gange er
> garentiperioden hvis endda længere, da det betragtes som en fabraktions
> fejl...
>
> så det ville jeg nok undersøge noget om.. og hvis ikke du har nogle
papirer
> på det, så få den byttet igen inden og sørg for at få nogle papirer på det
>
> Kasper
>
>
Jeg har købt den hos Midt Data, har kvittering lige foran mig!
Skal jeg tage kontakt til dem? SKAL de gøre noget ved det?
Hilsen
Lasse
| |
|
|