GeForce3 til Danmark - hvornår?
Fra : Rasmus Modsat

Dato : 27-04-01 02:42

Hvornår lander det i DK?
Hvad, tror I, GF2 Ultra kommer ned på, når det er?

Fra : Karsten Vinding

Dato : 27-04-01 05:35

Rasmus Modsat wrote:

> Hvornår lander det i DK?

Aner det ikke, men snart.

> Hvad, tror I, GF2 Ultra kommer ned på, når det er?

GF2 Ultra er officielt droppet af Nvidia (GF2 Pro er topnavnet af
GF2'ere nu). Hvis man vil have et Ultra, skal man købe det nu, mens
lager haves.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : Rasmus Modsat

Dato : 27-04-01 15:49

"Karsten Vinding" <karstenv@spamfilter.dk> wrote:

> GF2 Ultra er officielt droppet af Nvidia (GF2 Pro er topnavnet af
> GF2'ere nu).

Vil det sige, det er det samme kort?
Eller er der hurtigere end Ultra, eller måske langsommere?

Fra : Karsten Vinding

Dato : 27-04-01 18:34

Rasmus Modsat wrote:

> Vil det sige, det er det samme kort?
> Eller er der hurtigere end Ultra, eller måske langsommere?

GeForce2 Pro er en anelse langsommere end GF2U.

Fra : DarkJedi

Dato : 27-04-01 06:30

> Hvornår lander det i DK?
Jeg har set at Zitech allerede "officielt" sælger WinFast GeForce 3, ifølge
deres blad. Men da NVidia har trukket designet tilbage for at rette fejl,
vil jeg antage at dette kort, hvis det bliver solgt, er en version af
GeForce 3 - med fejl!

DarkJedi

Fra : K@zz

Dato : 27-04-01 15:33

Den tilbage trækning af GeForce 3 var helt tilbage da det blev officelt
lanceret, så mon ikke de nye kort lige så stille er ved at dukke op..

MidtData har også et GeForce3 på programmet nu !!

MVH
K@zz

Fra : Rasmus Modsat

Dato : 27-04-01 15:48

"K@zz" <Kazz@os..dk> wrote:

> MidtData har også et GeForce3 på programmet nu !!

4895kr. - Føj for den lede! ;(

Fra : K@zz

Dato : 27-04-01 19:19

> 4895kr. - Føj for den lede! ;(

Jaja.. men vent 1 lille måned, når de alle sammen er kommet ud..

Så ligger de nok i ca. 3500kr.. Hvilket da mere er rimeligt.. !!
------------------------------------
Name: K@zz
E-Mail: Kazz@OS..dk
To mail me Plz remove the ""

Fra : Rasmus Modsat

Dato : 27-04-01 19:54

"K@zz" <Kazz@os..dk> wrote:

> Så ligger de nok i ca. 3500kr.. Hvilket da mere er rimeligt.. !!

Vi kan kun håbe. :)

Fra : K@zz

Dato : 27-04-01 20:41

> Vi kan kun håbe. :)

Det er ikke noget med at håbe.. det er facts direkte fra Nvidia..

Kortet skulle komme ud til en pris på 399$.. Grundet pris nedsætning, da
Nvidia føler sig truet af KryoII som udkommer om ca 1 måned..
Name: K@zz
E-Mail: Kazz@OS..dk
To mail me Plz remove the ""