MS Windows
briani 27239
Mere Ros til Gruppen
Fra : A.Dagio

Dato : 21-03-04 21:45

Jeg har set mange gode forslag til problemløsninger her i gruppen og glæder
mig over den hjælpsomhed der er til stede.
Jeg har elv et par gange rejst et spørgsmål, men desværre uden at få svar.
Nu prøver jeg igen og håber nogen kan hjælpe:
Problem: Energy Saveren slår ikke længere skærmen fra efter det indstillede
tidsinterval. Samme problem med screensaveren. Kan kalde
indstillingsvinduerne frem og indstille minutintervaller mm., men skærmen
afbrydes alligevel ikke. Jeg har mig bekendt ikke noget kørende, der skulle
hindre disse funktioner i at fungere, og det eneste jeg har mistanke om er
Norman viruskontrolprogrammet, men der er ingen hjælp at hente.
Er problemet kendt, kan nogen foreslå en løsning?

Fra : Dennis Olesen

Dato : 22-03-04 17:58

Jeg bruger selv norman så jeg tro ikke det er det der er dit problem. Hvad
for en windows version bruger du ? Og hvordan er dit problemmet kommet?.
Beskriv det så må se efter om dit lille problem ikke kan løses.

MVH
Dennis Olesen.

Fra : A.Dagio

Dato : 23-03-04 00:06

Tak Dennis,
Nej, du har nok ret i det ikke er Norman, jeg har i mellemtiden repareret
Norman programmet og der var ingen fejl. Jeg ved ikke hvad årsagen er, jeg
har iflg. mit NVC program ikke virus. Problemet opstod pludseligt.
Jeg kører Windows 98 SE.
det skulle glæde mig meget at høre forslag til løsning. På forhånd tak.
Per

Fra : Dennis Olesen

Dato : 23-03-04 16:11

Har du installeret noget software udover windows , norman og office ?

Det jeg tænker på er problemmet opstået sammen med at du har installeret
noget software.

Hvor langtid siden er det du har lavet en format c: ( Format c: sletter du
hele din harddisk )

Fra : A.Dagio

Dato : 24-03-04 13:17

Øhh. - ja, jeg har masser af software installeret, såsom spybot, Nero,
RealPlayer, og en del andet, men intet jeg umiddelbart kan forbinde med
denne fejl. Jeg har aldrig lavet en format c:, jeg har ikke lyst til at
starte forfra med at geninstallere windows og derefter samtlige programmer.
Men min harddisk er kun et år gammel. Har lavet scandisk og defrag
regelmæssigt, og det har ikke hjulpet. Inden fejlen opstod ryddede jeg min
windows TEMP fil, og der er måske noget der??
MVH
Per

Fra : Dennis Olesen

Dato : 24-03-04 15:08

Jeg tror ikke problemmet er opstået fordi du har slettet alla filer i Temp
under Windows. Jeg tror den eneste løsning er at lave en format c:. Det skal
så lige siges at windows 98 SE syntes jeg ikke at den køre stabilt Den kan
lave mange mærkelig ting. Så hvis jeg skulle sige noget kør Windows XP eller
Windos 2000.

Fra : A.Dagio

Dato : 24-03-04 15:28

Tak - vi kommer det desværre nok ikke nærmere, vel?
Må nok bide i det sure æble ;-(
Per