Problem med at oprette object
Fra : Ryan Kristensen

Dato : 21-03-04 17:15

Hej.

Jeg har et lille problem med mit webhotel. Jeg kan ligepludselig ikke
oprette Dimacs w3socket-object mere.
Ifølge mit webhotel, så er der jo ikke noget problem.
Så jeg har derfor forsøgt, at skære funktionen ned til det mindst mulige.
Dette ser ud til at virke lokalt, så kan jeg godt forvente, at hvis dette
ikke virker på min udbyders server, så er serveren ikke sat korrekt op?

<%
Set objSocket = Server.CreateObject("Socket.TCP")
objSocket.Close
Set objSocket = Nothing
%>

Fejlen jeg får er:
Server object error 'ASP 0177 : 800401f3'

Server.CreateObject Failed

/test.asp, line 2

Invalid ProgID. For additional information specific to this message please
visit the Microsoft Online Support site located at:
http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

--
Mvh.
Ryan Kristensen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-03-04 23:00

Ryan Kristensen wrote:
> Jeg har et lille problem med mit webhotel. Jeg kan ligepludselig ikke
> oprette Dimacs w3socket-object mere.
> Ifølge mit webhotel, så er der jo ikke noget problem.
[...]
> Invalid ProgID. For additional information specific to this message
> please visit the Microsoft Online Support site located at:
> http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

Aben ligger hos dit webhotel, Socket.TCP objektet ser ihvertfald ikke
ud til at være registreret på serveren.

Har du sendt dit webhotel fejlmeddelelse og hele møllen?

--
Jakob Andersen

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 23-03-04 16:01

On Mon, 22 Mar 2004 23:00:13 +0100, Jakob Andersen
<jakob@intellect.invalid> wrote:

> Aben ligger hos dit webhotel, Socket.TCP objektet ser ihvertfald ikke
> ud til at være registreret på serveren.
>
> Har du sendt dit webhotel fejlmeddelelse og hele møllen?

Tak for hjælpen, så fik jeg da sikret mig, at det ikke er mig der har
lavet noget dumt.

Jeg har - efter deres ønske - sendt dem et link, hvor fejlen optræder.
Nu må jeg så prøve at skrive til dem igen, og se om de ikke kan tage sig
sammen.
Jeg har hørt, at webhotel support ikke lige er de mest effektive.

--
Ryan Kristensen