Printerport(LPT) Visual basic 5.6/60 og wi~
Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 26-04-01 23:28

Jeg er stødt på et mindre(STORT ER IGANG MED EKSAMEN) problem. Jeg har
et modul til visual basic 5 som giver mig mulighed for at kunne skrive
til printer porten og læse data fra printerporten. Nu er der
imidlertidigt sket det at jeg har opgraderet min computer og skolen har
opgraderet deres computere, således at både min og min skoles computere
alle sammen kører med windows NT. Mit printer modul virker desværre
derfor ikke længere da det ikke kan køre på NT maskiner ;-(

SÅ ville håbe at nogen havde et modul der virkede både under windows NT
4/2000 og win 9x/me... Eller et forslag til hvordan man gør når man skal
skrive og læse fra printerporten under VB 5.0/6.0.

- Det skal give mulighed for at kunne læse og skrive til printerporten.

Nogen som har sådan et modul til at ligge. I må meget gerne sende sådan
et modul til mig, på min email adresse. Eller et link hvor jeg kan hente
det.

MVH Mikkel Bundgaard