MS Windows
briani 27239
windows moviemaker kan den?
Fra : Henning Lund

Dato : 21-03-04 12:52

fåes til Win 2000 og ifald hvor? Hvis ikke, hvad kan man så bruge
istedet?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Lyrik

Dato : 21-03-04 13:57

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in message
> fåes til Win 2000 og ifald hvor? Hvis ikke, hvad kan man så bruge
> istedet?
++++++++++++++++++++++++++++++++
Det kan den ikke!! Og det var grunden til at jeg helt opgav tanken om den!
Jeg ser ingen alternativer-desværre. Måske har andre gode ideer?

Hilsen
Jens

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-03-04 14:21

"Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> skrev i en meddelelse

> ++++++++++++++++++++++++++++++++
> Det kan den ikke!! Og det var grunden til at jeg helt opgav tanken om den!
> Jeg ser ingen alternativer-desværre. Måske har andre gode ideer?

Der findes et ganske udmærket alternativ lige her:
http://www.roxio.com/en/products/videowave_movie_creator/index.jhtml

Det koster ganske vist penge, men man kan da få lov til at prøve en demo.

Mvh
Benjamin

Fra : Henning Lund

Dato : 21-03-04 16:52

Laziter [9440] skrev:

> [...]
> http://www.roxio.com/en/products/videowave_movie_creator/index.jhtml
>
> Det koster ganske vist penge, men man kan da få lov til at prøve en

Ok tak for linket, er den enkelt at bruge?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-03-04 17:25

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Ok tak for linket, er den enkelt at bruge?

Det var så lidt.
Ja den er faktisk ligeså enkel som Microsoft's Movie Maker.
Praktisk talt er den bygget meget op som Movie Maker, så der burde ikke være
nogle problemer med at komme igang.

Mvh
Benjamin

Fra : Henning Lund

Dato : 21-03-04 18:20

Laziter [9440] skrev:

> Det var så lidt.
> Ja den er faktisk ligeså enkel som Microsoft's Movie Maker.
> Praktisk talt er den bygget meget op som Movie Maker, så der burde
> ikke være nogle problemer med at komme igang.

Tak igen.

Fra : Henning Lund

Dato : 21-03-04 14:24

Lyrik skrev:

> Det kan den ikke!! Og det var grunden til at jeg helt opgav tanken om
> den! Jeg ser ingen alternativer-desværre. Måske har andre gode ideer?

Det var søtans, knægten ville gerne bruge den til hans webcamera, men
lad os lure på om der kommer nogle bud herinde.