MS Windows
briani 27239
firewall -fejl 1003
Fra : JAN

Dato : 21-03-04 10:27

Hej

Efter at have install xp home klikkede jeg på aktivere indbygget firewall
i xp og det var i jannuar
Her dd har jeg opdaget at det er slået fra noget som jeg ej har gjort og når
jeg forsøger at akrivere den får jeg fejlmelding:

Den delte adgang kan ike aktiveres.
Fejl 1003; denne funktion kan ikke fuldføres.

Har virket i ca 2 måender og pluselig kan den ej aktiveres mere jeg har 56
modem og gider ej at geinstaller xp
Mener at det er sket før og da fik jeg Ormen Blast ind men formaterede og
geninstall xp home i jannuar

Sidder der en hacker og ...........
eller er det win som er virusen
eller er det fejl 40 (40 cm fra skærmen sidder der en....)

svar i gruppe Tak.

--
Hilsen

JAN M JENSEN