MS Windows
briani 27239
Internet Explorer virker ikke mere? Jeg få~
Fra : NoPE

Dato : 20-03-04 17:20

Hej NG

Jeg har et lille problem med IE6 som ikke længere kan åbne nogle websider
(eller ip direkte for den sags skyld), jeg har så installeret Mozilla og den
køre fint og kan åbne både alm. www og ip direkte, men hvad kan problemet
være med IE6?

Håber at der er et klogt hoved herinde

Pfh. tak for hjælpen.

//Viggo

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 20-03-04 18:40

NoPE wrote:
> [...]
> køre fint og kan åbne både alm. www og ip direkte, men hvad kan problemet

Dit spørgsmål hører nok nærmere hjemme i dk.edb.internet.software.browser.

Når det så er sagt, ville jeg nok starte med at se i indstillingerne for
proxy.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og