/ Forside / Interesser / Fritid / Knallert / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Knallert
#NavnPoint
pallebhan.. 109279
Jon 13755
NoShyGuy 12369
Sunowich 7245
rpje 6490
scootergr.. 5859
masteraug.. 4691
Japse 3488
3773 3416
10  dova 3104
Speedfight spørgsmål
Fra : Henrik Madsen


Dato : 20-03-04 11:07

Hej

Jeg har en 98 speedfight jeg lige har købt..

Den tidligere ejer sagde at der var pillet lidt ved en, noget med at
rullerne var skiftet og et eller andet der var pillet ud af
udstødningen eller sådan noget..

Well den kører de der 75 på speedometeret men når den kommer over 60
begynder den at hyle, altså det lyder lidt som om der er noget der går
imod noget et eller andet sted, jeg så forleden en anden gut på en
speedfight magen til min og den sagde samme lyd så jeg har en ide om
at det nok er en standard fejl hvis det da i det hele taget er en fejl
der kan gøres noget ved..

Læste et sted at kileremmen skal skiftes hver 10.000 KM (så vidt jeg
husker), gætter på at måden den kontrolleres og skiftes på er ved at
hive dækslet hvor kickstarter armen kommer ud af af men hvor svært er
det, er der 1000 små fjedre der kommer flyvende ud i hovedet på mig
eller hyr ?

Nogen der ved hvor meget man sådan cirka må betale for at få lakeret
plastic skjoldene på sådan en fætter hvis man selv afmonterer dem og
leverer dem ? (Hvad må det koste orange ?)

Henrik

 
 
Calle. (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 20-03-04 11:18

Henrik Madsen wrote:
> Læste et sted at kileremmen skal skiftes hver 10.000 KM (så vidt jeg
> husker), gætter på at måden den kontrolleres og skiftes på er ved at
> hive dækslet hvor kickstarter armen kommer ud af af men hvor svært er
> det, er der 1000 små fjedre der kommer flyvende ud i hovedet på mig
> eller hyr ?
>
Nej hiv du bare af, der kommer ikke noget flyvende

--
Calle.



Hekto (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 20-03-04 11:37

In article <0l5o50hvisignb66oibfogspedlp93eit9@4ax.com>,
hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk says...
> Hej
>
> Jeg har en 98 speedfight jeg lige har købt..
>
> Den tidligere ejer sagde at der var pillet lidt ved en, noget med at
> rullerne var skiftet og et eller andet der var pillet ud af
> udstødningen eller sådan noget..
>
> Well den kører de der 75 på speedometeret men når den kommer over 60
> begynder den at hyle, altså det lyder lidt som om der er noget der går
> imod noget et eller andet sted, jeg så forleden en anden gut på en
> speedfight magen til min og den sagde samme lyd så jeg har en ide om
> at det nok er en standard fejl hvis det da i det hele taget er en fejl
> der kan gøres noget ved..
>
> Læste et sted at kileremmen skal skiftes hver 10.000 KM (så vidt jeg
> husker), gætter på at måden den kontrolleres og skiftes på er ved at
> hive dækslet hvor kickstarter armen kommer ud af af men hvor svært er
> det, er der 1000 små fjedre der kommer flyvende ud i hovedet på mig
> eller hyr ?
>
> Nogen der ved hvor meget man sådan cirka må betale for at få lakeret
> plastic skjoldene på sådan en fætter hvis man selv afmonterer dem og
> leverer dem ? (Hvad må det koste orange ?)
>
Hyletonen er 'normal'.
Skift af kilerem www.hekto.dk/speedfight under 'Service'.

Det er dyrere at få lakkeret end at købe nyt.
Sådan var det ihvertfald da Peugeot bilforhandlerne havde dem.
Da kostede plastikdelene i snit 300-350,- stykket
Nu hvor det er knallertforhandlerne der har dem, ved jeg ikke hvilke
fantasipriser de kan få det til?

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Jante (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Jante


Dato : 20-03-04 17:25


"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev:
>
> In article <0l5o50hvisignb66oibfogspedlp93eit9@4ax.com>,
> hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk says...
> >
> > Jeg har en 98 speedfight jeg lige har købt..
> >
> > Well den kører de der 75 på speedometeret men når den kommer over 60
> > begynder den at hyle, altså det lyder lidt som om der er noget der går
> > imod noget et eller andet sted, jeg så forleden en anden gut på en
> > speedfight magen til min og den sagde samme lyd så jeg har en ide om
> > at det nok er en standard fejl hvis det da i det hele taget er en fejl
> > der kan gøres noget ved..
> >
>
> Hyletonen er 'normal'.
>

Den kan måske tages som en advarsel om, at der køres for stærkt


J.L


Henrik Madsen (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Madsen


Dato : 20-03-04 17:31

On Sat, 20 Mar 2004 11:37:16 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:

>Hyletonen er 'normal'.

Normal ?

Altså normal på den måde at sådan siger den bare og det er der ikke
noget at gøre ved og det er ikke noget den tager skade af at sige
eller det er normalt at den siger det og det kan fikses ved at skifte
noget ????

>Skift af kilerem www.hekto.dk/speedfight under 'Service'.

Yes, det kan jeg se.

>Det er dyrere at få lakkeret end at købe nyt.

Okay, jeg forsøger at få det lakeret "orange" for det har været
lakeret og det er ikke i en farve man kan købe originalt siges der...

>Sådan var det ihvertfald da Peugeot bilforhandlerne havde dem.
>Da kostede plastikdelene i snit 300-350,- stykket
>Nu hvor det er knallertforhandlerne der har dem, ved jeg ikke hvilke
>fantasipriser de kan få det til?

Det bliver jo nok ihvertfald ikke billigere af at det er den lokale
cykel pusher der har det..

Angående olien i gearkassen hvordan skal man skifte den og hvor tit og
hvordan ser man om der er nok i ?

Angående dækslet som dækker variatoren. Skal man have kickstarter
armen af for at tage det dæksel af eller sidder kickstart delen fast
på dækslet ? Opdagede forresten også at der manglede et par bolter i
dækslet og kørte ned og købte et par stykker men det viser sig at
grunden til at de manglede er at gevindet er skruet over, hvordan
fikser man lige de gevind så de er til at bruge igen ?

PS. Den løber de der 70-75 km/t og som jeg læser din side kan den også
sagtens det bare begrænserpladen i variatoren er fjernet, er det
korrekt eller skal udstødingen's resonansrør også være fikset for at
den kan det ? hvis det ikke skal hvor meget vil det så give ekstra at
fikse det ?

Henrik Madsen

Henrik Madsen



Hekto (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 20-03-04 22:17

In article <t0so50d9se11p57tih1429m0b9eruv197d@4ax.com>,
hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk says...
> Altså normal på den måde at sådan siger den bare og det er der ikke
> noget at gøre ved og det er ikke noget den tager skade af at sige
> eller det er normalt at den siger det og det kan fikses ved at skifte
> noget ????

Nej der er ikke meget at gøre ved den. Nu har jeg ikke hørt om din lyder
anderledes end 'normalt'; men lyder den som de andre er det OK.
Så glem alt om den.
>
> Okay, jeg forsøger at få det lakeret "orange" for det har været
> lakeret og det er ikke i en farve man kan købe originalt siges der...
Nogle dele kan fås i orange.

>

>
> Angående olien i gearkassen hvordan skal man skifte den og hvor tit og
> hvordan ser man om der er nok i ?

Skift een gang om året.
Fyld i den, til det løber ud af hullet.
>
> Angående dækslet som dækker variatoren. Skal man have kickstarter
> armen af for at tage det dæksel af eller sidder kickstart delen fast
> på dækslet ? Opdagede forresten også at der manglede et par bolter i
> dækslet og kørte ned og købte et par stykker men det viser sig at
> grunden til at de manglede er at gevindet er skruet over, hvordan
> fikser man lige de gevind så de er til at bruge igen ?

Kickstarteren skal ikke af.
Du kan få sat helicoil i dem, og de er bedre end nye!
>
> PS. Den løber de der 70-75 km/t og som jeg læser din side kan den også
> sagtens det bare begrænserpladen i variatoren er fjernet, er det
> korrekt eller skal udstødingen's resonansrør også være fikset for at
> den kan det ? hvis det ikke skal hvor meget vil det så give ekstra at
> fikse det ?
>
Det lyder som alene varioen er lavet.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Henrik Madsen (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Madsen


Dato : 21-03-04 12:19

On Sat, 20 Mar 2004 22:17:28 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:

>Nej der er ikke meget at gøre ved den. Nu har jeg ikke hørt om din lyder
>anderledes end 'normalt'; men lyder den som de andre er det OK.
>Så glem alt om den.

Okay, den lød ihvertflad ligesom den der kørte forbi forleden så det
er nok normalt..

>> Okay, jeg forsøger at få det lakeret "orange" for det har været
>> lakeret og det er ikke i en farve man kan købe originalt siges der...
>Nogle dele kan fås i orange.

Har du aldrig set en DSB reklame ?

Orange var ikke farven men "prisen"

>> Angående olien i gearkassen hvordan skal man skifte den og hvor tit og
>> hvordan ser man om der er nok i ?
>Skift een gang om året.
>Fyld i den, til det løber ud af hullet.

Okay, jeg vil så skifte det nu her da jeg lige har købt den og ikke
aner status på olien.

Hvor sidder aftapnings/påfyldningshanerne osv osv..

Desværre var der ikke en bruger manual med og jeg har ikke kunnet
finde en til download noget sted så jeg er lidt lost mht de der ting
og deres placering..

>Kickstarteren skal ikke af.
>Du kan få sat helicoil i dem, og de er bedre end nye!

Okay, jeg tror jeg snakker lidt med nogle af metallerne på arbejde på
mandag, de har sikkert sådan et sæt til isættelse af den slags.

>Det lyder som alene varioen er lavet.

Ok, det er også fair nok, så holder motoren nok også meget bedre end
hvis det var der ganze molevitten med større cylinder og toptun.

Henrik


Hekto (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-03-04 12:39

In article <f8uq501fdtski86ejkuigk80n13kip4tj1@4ax.com>,
hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk says...
>
> Har du aldrig set en DSB reklame ?
>
> Orange var ikke farven men "prisen"

OK ... 10'øren faldt i eenører!! ;0)
>
> Hvor sidder aftapnings/påfyldningshanerne osv osv..

Da det er en 98'er bør der være to skruer bag på gearkassen. Den
nederste er afløb, og den øverste påfyldning. Nyere modeller har kun
påfyldning.
>
> Desværre var der ikke en bruger manual med og jeg har ikke kunnet
> finde en til download noget sted så jeg er lidt lost mht de der ting
> og deres placering..
Den manual der medfølger er intet værd. Der er billeder af et
speedometer, en støttefod og et tændrør ... sådan ca.
Du kan måske finde de oplysninger du mangler på hejemmesiden.
>
>
> Ok, det er også fair nok, så holder motoren nok også meget bedre end
> hvis det var der ganze molevitten med større cylinder og toptun.
>
Hvis man kun fjerner begrænsningerne, holder den faktisk helt OK.
Ved at lave udstødningen, får du mere træk og lavere benzinforbrug.
Du er jo allerede hjemfalden til straf i flg. loven!!!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Henrik Madsen (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Madsen


Dato : 21-03-04 14:23

On Sun, 21 Mar 2004 12:39:11 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:

>Da det er en 98'er bør der være to skruer bag på gearkassen. Den
>nederste er afløb, og den øverste påfyldning. Nyere modeller har kun
>påfyldning.

Ok, hvor meget olie skal der i og hvad type skal jeg købe ?

>Den manual der medfølger er intet værd. Der er billeder af et
>speedometer, en støttefod og et tændrør ... sådan ca.

Hmm, skod. Havde egentligt troet der var noget med hensyn til det der
olie skift og sådan noget.

>Du kan måske finde de oplysninger du mangler på hejemmesiden.

Ok, kigger på det..

>Hvis man kun fjerner begrænsningerne, holder den faktisk helt OK.
>Ved at lave udstødningen, får du mere træk og lavere benzinforbrug.
>Du er jo allerede hjemfalden til straf i flg. loven!!!

Hmmm, lavere benzinforbrug ? Ja lige nu går den ca 20 KM/L, måske man
skulle få det der resonansrør lukket og poleret og så videre så det
ikke lige kan ses det er "fikset". Hvor meget vil den så ca. gå på
literen hvis det bliver gjort ?

Henrik

Hekto (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-03-04 16:03

In article <ml5r50h2gah9ic1l3ltccjnb8231p81gde@4ax.com>,
hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk says...
> Ok, hvor meget olie skal der i og hvad type skal jeg købe ?

80w/90 gearolie. Du kan som regel købe en 'tube' med tilstrækkeligt
olie i.
Køb samtidig en lille oliekanne, sprøjteflaske, øresprøjte eller lign.
til at sprøjte den nye olie ind med. Det er håbløst at hælde det på.
>
>
> Hmmm, lavere benzinforbrug ? Ja lige nu går den ca 20 KM/L, måske man
> skulle få det der resonansrør lukket og poleret og så videre så det
> ikke lige kan ses det er "fikset". Hvor meget vil den så ca. gå på
> literen hvis det bliver gjort ?

I omegnen af 30 km/l Faktisk er man 50% mere miljøbevidst ved at bryde
loven!!??

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Henrik Madsen (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Madsen


Dato : 21-03-04 16:31

On Sun, 21 Mar 2004 16:02:42 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:

>In article <ml5r50h2gah9ic1l3ltccjnb8231p81gde@4ax.com>,
>hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk says...
>> Ok, hvor meget olie skal der i og hvad type skal jeg købe ?
>
>80w/90 gearolie. Du kan som regel købe en 'tube' med tilstrækkeligt
>olie i.
>Køb samtidig en lille oliekanne, sprøjteflaske, øresprøjte eller lign.
>til at sprøjte den nye olie ind med. Det er håbløst at hælde det på.
>>
>>
>> Hmmm, lavere benzinforbrug ? Ja lige nu går den ca 20 KM/L, måske man
>> skulle få det der resonansrør lukket og poleret og så videre så det
>> ikke lige kan ses det er "fikset". Hvor meget vil den så ca. gå på
>> literen hvis det bliver gjort ?
>
>I omegnen af 30 km/l Faktisk er man 50% mere miljøbevidst ved at bryde
>loven!!??

hold da kæft, der er da vist ingen tvivl om at det kan betale sig at
gøre det..

Som jeg forstår det fra din side så er det smarteste man kan gøre at
save resonansrøret halvt gennem og få skåret en rund plade med rørets
diameter og stoppe den ind i savsporet og svejse den til og polere det
så selv ikke karsten knippel kan se det hvis han skulle kyle sit øje
på den

Henrik

Hekto (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-03-04 16:59

In article <77dr505ge4465kedae0rrtcjo5bgoar4de@4ax.com>,
hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk says...
> Som jeg forstår det fra din side så er det smarteste man kan gøre at
> save resonansrøret halvt gennem og få skåret en rund plade med rørets
> diameter og stoppe den ind i savsporet og svejse den til og polere det
> så selv ikke karsten knippel kan se det hvis han skulle kyle sit øje
> på den
>

Du skal bare være meget omhyggelig, for den skal være ret så tæt.
Svejser man f.eks. en spændskive i, hjælper det ikke en døjt.
Så fil den omhyggeligt helt rund, så den passer til røret.
Så filer man svejsesømmen væk bagefter og lakkerer det hele med grill-
lak nogle gange.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Henrik Madsen (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Madsen


Dato : 21-03-04 17:54

On Sun, 21 Mar 2004 16:58:50 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:


>Du skal bare være meget omhyggelig, for den skal være ret så tæt.
>Svejser man f.eks. en spændskive i, hjælper det ikke en døjt.
>Så fil den omhyggeligt helt rund, så den passer til røret.
>Så filer man svejsesømmen væk bagefter og lakkerer det hele med grill-
>lak nogle gange.

Det er ikke noget problem at få lavet en skive der passer perfekt, jeg
arbejder et sted hvor smedene og maskinefolkene har alskens maskiner
til at lave den slags, jeg er også sikker på at jeg kan lokke en af de
professionelle svejsere til at svejse skidtet så det bliver ordentligt
tæt..

Henrik


Bobbleboy (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Bobbleboy


Dato : 20-03-04 22:24


"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:t0so50d9se11p57tih1429m0b9eruv197d@4ax.com...
> On Sat, 20 Mar 2004 11:37:16 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
> wrote:
>
> >Hyletonen er 'normal'.
>
> Normal ?
>
> Altså normal på den måde at sådan siger den bare og det er der ikke
> noget at gøre ved og det er ikke noget den tager skade af at sige
> eller det er normalt at den siger det og det kan fikses ved at skifte
> noget ????

Min hyler også efter 75 km, syntes at kunne huske, at de kloge sagde noget
med at tænderne i bagtøjet er ligeskåren ikke skrå, og der er derfor

> Angående dækslet som dækker variatoren. Skal man have kickstarter
> armen af for at tage det dæksel af eller sidder kickstart delen fast
> på dækslet ? Opdagede forresten også at der manglede et par bolter i
> dækslet og kørte ned og købte et par stykker men det viser sig at
> grunden til at de manglede er at gevindet er skruet over, hvordan
> fikser man lige de gevind så de er til at bruge igen ?

Armen sidde fast på dækslet, man skal ikke have armen af, der er to længder
på de bolte, har selv to der er skruet over, man skal ikke spænde dem ret
meget før de går over, gav dem det hvide tape til vvsrør, så bliver de da
der

>
> PS. Den løber de der 70-75 km/t og som jeg læser din side kan den også
> sagtens det bare begrænserpladen i variatoren er fjernet, er det
> korrekt eller skal udstødingen's resonansrør også være fikset for at
> den kan det ? hvis det ikke skal hvor meget vil det så give ekstra at
> fikse det ?

5-10 km i timen, men et bedre optræk tror der er lavet, den kører ikke ret
godt, når det ikke er lavet, min kører også 70-75 og der er det lavet

Bobbleboy

>
> Henrik Madsen



Hekto (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 20-03-04 23:02

In article <405cb677$0$5959$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
rottefjerndette@mail1.stofanet.dk says...
> Min hyler også efter 75 km, syntes at kunne huske, at de kloge sagde noget
> med at tænderne i bagtøjet er ligeskåren ikke skrå, og der er derfor
>
Tandhjulene støjer; men husk også på at koblingen roterer med minimum 2
gange motoromdrejningerne.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Bobbleboy (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Bobbleboy


Dato : 20-03-04 22:33

Må nok give /Hekto

ret med hensyn til udstødningen, der er vel kun en måde at finde ud af det
på, min kan køre 80- 85 gør det bare aldrig på grund af hyletonen, havde
glemt at den kunne køre så stærkt, men det er også ned af bakke og i solskin
He He

Bobbleboy

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:t0so50d9se11p57tih1429m0b9eruv197d@4ax.com...
> On Sat, 20 Mar 2004 11:37:16 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
> wrote:
>
> >Hyletonen er 'normal'.
>
> Normal ?
>
> Altså normal på den måde at sådan siger den bare og det er der ikke
> noget at gøre ved og det er ikke noget den tager skade af at sige
> eller det er normalt at den siger det og det kan fikses ved at skifte
> noget ????
>
> >Skift af kilerem www.hekto.dk/speedfight under 'Service'.
>
> Yes, det kan jeg se.
>
> >Det er dyrere at få lakkeret end at købe nyt.
>
> Okay, jeg forsøger at få det lakeret "orange" for det har været
> lakeret og det er ikke i en farve man kan købe originalt siges der...
>
> >Sådan var det ihvertfald da Peugeot bilforhandlerne havde dem.
> >Da kostede plastikdelene i snit 300-350,- stykket
> >Nu hvor det er knallertforhandlerne der har dem, ved jeg ikke hvilke
> >fantasipriser de kan få det til?
>
> Det bliver jo nok ihvertfald ikke billigere af at det er den lokale
> cykel pusher der har det..
>
> Angående olien i gearkassen hvordan skal man skifte den og hvor tit og
> hvordan ser man om der er nok i ?
>
> Angående dækslet som dækker variatoren. Skal man have kickstarter
> armen af for at tage det dæksel af eller sidder kickstart delen fast
> på dækslet ? Opdagede forresten også at der manglede et par bolter i
> dækslet og kørte ned og købte et par stykker men det viser sig at
> grunden til at de manglede er at gevindet er skruet over, hvordan
> fikser man lige de gevind så de er til at bruge igen ?
>
> PS. Den løber de der 70-75 km/t og som jeg læser din side kan den også
> sagtens det bare begrænserpladen i variatoren er fjernet, er det
> korrekt eller skal udstødingen's resonansrør også være fikset for at
> den kan det ? hvis det ikke skal hvor meget vil det så give ekstra at
> fikse det ?
>
> Henrik Madsen
>
> Henrik Madsen
>
>



Henrik Madsen (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Madsen


Dato : 21-03-04 12:21

On Sat, 20 Mar 2004 22:33:06 +0100, "Bobbleboy"
<rottefjerndette@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Må nok give /Hekto ret med hensyn til udstødningen, der er vel kun en måde at finde ud af det
>på, min kan køre 80- 85 gør det bare aldrig på grund af hyletonen, havde
>glemt at den kunne køre så stærkt, men det er også ned af bakke og i solskin
>He He

Well, hvad er det så for en måde ?

Hvor sidder det der resonansrør, er det noget man kan skille
udstødningen ad sådan lidt og så se det ?

Henrik

Hekto (21-03-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-03-04 12:40

In article <qhuq50p70tuo0bf8llf7df8lv1p5fvfhk5@4ax.com>,
hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk says...
> Hvor sidder det der resonansrør, er det noget man kan skille
> udstødningen ad sådan lidt og så se det ?
>
Det er den underlige blindtarm der er svejset på tværs af
udstøningsrøret, og klemt fled i en blinde ende.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste