MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows lydene er pistvæk!
Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-03-04 01:30

Hej

Windows 2000 dk..

Alle mine windowslyde er pist væk. Altså de lyde, der er når der er
post, opstart osv. Filerner er der, og går man ind og prøver hver
enkelt under "multimedier" så er de alle ok.

Anden lyd er helt i orden, også i browersen og lyd generelt. Det er
kun windowslydene, der er væk..

Det er tilsyneladende ikke muligt at af/geninstallere denne funktion,
nogen der har et bud?

Jeg har også forsøgt at geninstallere driver til lydkort...

Claus

Fra : Hr. Hansen

Dato : 20-03-04 01:56

Claus Tersgov wrote:
> Alle mine windowslyde er pist væk. Altså de lyde, der er når der er
> post, opstart osv. Filerner er der, og går man ind og prøver hver
> enkelt under "multimedier" så er de alle ok.

Har du prøvet kontrol panel > lyde & lydenheder > Lyde > lydtema ??

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-03-04 03:48

Uheldigvis faldt Hr. Hansen over tastaturet og skrev derved følgende:

> Har du prøvet kontrol panel > lyde & lydenheder > Lyde > lydtema ??

Ja, uanset hvad jeg sætter den til, så er der stadig ingen lyde. Men
når jeg afprøver dem enkeltvis samme sted, så virker filerne fint.

Et eller andet sted er der forsvundet noget...

Claus

Fra : ">> bOb

Dato : 21-03-04 01:02

> [...]
> nogen der har et bud?
>
> Jeg har også forsøgt at geninstallere driver til lydkort...

Fik samme problem da jeg installerede Ulead DvD Pictureshow 2.0 på min win xp.

"bob"

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-03-04 03:57

> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse

> Fik samme problem da jeg installerede Ulead DvD Pictureshow 2.0 på
> min win xp.

Fåårrk!

Den har jeg næsten lige installeret..

Hvad gjorde du så?

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-03-04 04:04

Uheldigvis faldt Claus Tersgov over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Fåårrk!
> Den har jeg næsten lige installeret..
> Hvad gjorde du så?

Ja, det er synderen. Der er en patch her
http://www.ulead.com/tech/dps/dps_ftp.htm, men alle deres servere er
nede...

Claus

Fra : ">> bOb

Dato : 21-03-04 11:51

> Ja, det er synderen. Der er en patch her
> http://www.ulead.com/tech/dps/dps_ftp.htm, men alle deres servere er
> nede...
>
> Claus

Jepper, den patch klarer problemet.

"bob"

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-03-04 22:11

> Jepper, den patch klarer problemet.

Nej, det gjorde den ikke. En afinstallation af hele programmet hjalp
heller ikke...

Sådan et møgprogram!

Claus

Fra : ">> bOb

Dato : 22-03-04 23:29

> Nej, det gjorde den ikke. En afinstallation af hele programmet hjalp
> heller ikke...
>
> Sådan et møgprogram!
>
> Claus

Mystisk, efter installation af denne.. DPS2PatchAll5in1.exe
og en genstart havde jeg alle mine lyde tilbage.

"bob"

Fra : Benny Andersen

Dato : 23-03-04 21:22

Har engang for læææææææææænge siden også mistet lyden.
Efter er råd installerede jeg winamp og så kom lyden tilbage.
Bagefter afinstallerede jeg winamp igen, men lyden blev og har været der lige siden.
Vi taler om år!

Benny A