Håndværkertilbud?
Fra : Olsen

Dato : 19-03-04 21:22

Jeg bad en tømrer give et tilbud på opsætning af nyt 15m2 køkkenloft efter
vandskade. Forskallingen er ok, intet skal rettes op, blot skal det
nuværende Vibopanloft ned og et tilsvarende sættes op.

Hvor lang tid skal han ha' til at regne dette tilbud ud?

1½ uge efter at han havde set loftet havde jeg endnu intet hørt. Kontaktede
ham derfor, hvilket han blev fornærmet over idet han sandelig endnu ikke
havde haft tid til at komme med et tilbud.

Hvad er rimelig tid?

\Olsen

Fra : Niels

Dato : 19-03-04 21:34

"Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ham derfor, hvilket han blev fornærmet over idet han sandelig endnu ikke
> havde haft tid til at komme med et tilbud.

Det afgører kun du.

Men hvis du allerede nu synes, at du har et problem med ham, skulle du tage
og finde en anden, som har tid til at regne og måske også har tid til at
lave loftet. Du har jo allerede nu mistet tilliden til ham, siden du kommer
med dit indlæg. Og så kommer der sikkert ikke noget godt ud af at vente på
ham.

Mvh Niels

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 20-03-04 01:06

On Fri, 19 Mar 2004 21:21:55 +0100, "Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk>
wrote:

> [...]
>nuværende Vibopanloft ned og et tilsvarende sættes op.
>
>Hvor lang tid skal han ha' til at regne dette tilbud ud?

5 minutter

>1½ uge efter at han havde set loftet havde jeg endnu intet hørt. Kontaktede
>ham derfor, hvilket han blev fornærmet over idet han sandelig endnu ikke
>havde haft tid til at komme med et tilbud.

Så find en anden

KS

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 20-03-04 11:26

> [...]
> ham derfor, hvilket han blev fornærmet over idet han sandelig endnu ikke
> havde haft tid til at komme med et tilbud.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men er det i storkøbenhavn kan du kigge på
http://www.phbyg.dk/ i det firma er det mester selv der kommer.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Per H

Dato : 20-03-04 12:48

og er det udenfor centrum kan man kontakte www.ph-byg.dk
der kommer mester også selv.