Onclose()
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 19-03-04 17:07

Hejsa

Jeg har brug for at kunne tjekke, om brugeren lukker et popvindue, som
han i øvrigt selv har lukket. Jeg er klar over, at der findes et
onunload() event, men problemet ved dette er, at det også 'aktiveres'
hvis brugeren skifter indhold i sit popupvindue, og det er jeg ikke
interesseret i.

Jeg har forsøgt mig frem med onclose(), men kan ikke få det til at
virke i IE 6.0 - som er det eneste krav. Anyone?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-03-04 16:06

Bo Kamp Dudek escribió / skrev

> Jeg har forsøgt mig frem med onclose(), men kan ikke få det til at
> virke i IE 6.0 - som er det eneste krav. Anyone?

onunload er den eneste event du har til formålet.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 23-03-04 16:24

Måske kan du lave noget med at du på onunload kalder det vindue der har
åbnet popupen, og som derefter tjekker om vinduet stadigt er åbent lidt tid
efter. Jeg ved ikke om det vil virke, men det er min bedste ide.

/Marten