On Fri, 19 Mar 2004 10:35:45 +0100, "a" <a@a.dk> wrote in dk.spil.computer:
>Hej
>
>Jeg har været på
http://www.dxinvisiblewar.com/ og læst:
>
>There are two types of biomods, active and passive.
>- Active biomods must be activated to use, and drain bio energy as long as
>they are in use.
>- Passive biomods are always on. A passive biomod automatically activates
>when its effect is needed.
>
>Det sidste lyder ærligt talt som om, at man delvist ikke kan få lov til at
>tænke selv / vælge selv, hvornår og hvor, man vil bruge f.eks organic cloak
>som er en passiv biomod.
>Ikke at dette er et spørgsmål. Men det er rart at vide!
>Lyder som om at man gerne skal være dum for at spille det.
Cloak er en aktiv biomod, og hvor læser du "organic" på den side ?
Nå men den info der er under game info/biomods er det rigtige.
Der er 10 aktive og 5 passive og du bestemmer selv hvilke der skal installeres,
undtagen 1 som er instaleret fra spillets start og som optager 1 bioslot, er
lysforstærker som kan slås til eller fra, lige som en lygte.
Så du har fuld kontrol over hvad du bruger eller ikke bruger af biomods i
spillet.
Men det kræver jo en vis intelligens, at beregne hvad og hvornår, har du den ?
>
>-
>Torben
>
--
Gerner
926WU/4345hrs