/ Forside / Teknologi / Hardware / Bundkort / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Bundkort
#NavnPoint
tedd 7545
BjarneD 3920
peet49 3555
Gambrinus 2905
dk 2525
Klaudi 1680
Manse9933 1215
dos-man 1010
Brommi 1005
10  srhansen 945
Defekt bundkort - Sælgeren eksisterer ikke~
Fra : Nuser


Dato : 18-03-04 22:18

Stort problem - jeg har et ASUS motherboard som er gået istykker, og når jeg
ringer eller prøver at kontakte sælgeren, er der umuligt at få kontakt!!
Motherboardet er fortsat dækket af garantien

Hvad gør jeg??

mvh

Nuser



 
 
joke (18-03-2004)
Kommentar
Fra : joke


Dato : 18-03-04 22:22


"Nuser" <dsl60818fjern-dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:c3d3m6$2r05$1@news.cybercity.dk...
> Stort problem - jeg har et ASUS motherboard som er gået istykker, og når
jeg
> ringer eller prøver at kontakte sælgeren, er der umuligt at få kontakt!!
> Motherboardet er fortsat dækket af garantien
>
> Hvad gør jeg??

Der er sikkert ikke meget at gøre andet end at kontakte asus via deres
hjemmeside og se om de vil godtage at du sender det direkte med en
kvittering fra forhandleren.

Problemet er nok at det er dyrt da det sikkert skal sendes til udlandet.

Hilsen

Johnny



Jens Jensen (18-03-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jensen


Dato : 18-03-04 22:23

Køber et nyt.

"Nuser" <dsl60818fjern-dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:c3d3m6$2r05$1@news.cybercity.dk...
> Stort problem - jeg har et ASUS motherboard som er gået istykker, og når
jeg
> ringer eller prøver at kontakte sælgeren, er der umuligt at få kontakt!!
> Motherboardet er fortsat dækket af garantien
>
> Hvad gør jeg??
>
> mvh
>
> Nuser
>
>



Martin Johansson (18-03-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansson


Dato : 18-03-04 23:03


"Nuser" <dsl60818fjern-dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:c3d3m6$2r05$1@news.cybercity.dk...
> Stort problem - jeg har et ASUS motherboard som er gået istykker, og når
jeg
> ringer eller prøver at kontakte sælgeren, er der umuligt at få kontakt!!
> Motherboardet er fortsat dækket af garantien
>
> Hvad gør jeg??

Du kunne evt. finde ud af hvem der er grossist/importør.
Måske vil de varetage en reklamationssag, hvis du spørger pænt.

En importør kunne være, www.rosenmeier.dk
Der kan dog være andre.



Lars (19-03-2004)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 19-03-04 06:23

> Stort problem - jeg har et ASUS motherboard som er gået istykker, og
når jeg
> ringer eller prøver at kontakte sælgeren, er der umuligt at få
kontakt!!
> Motherboardet er fortsat dækket af garantien

Jeg har været udsat for næsten det sammen, men der var dog åbnet en ny
computer-forretning på samme adresse, som så overtog
reklamationssagerne.
Det var ihvertfald hvad jeg fik at vide da jeg troppede op med den
defekte del.
(De kunne jo måske godt have sagt noget andet hvis jeg havde forsøgt at
ringe
til dem)

hilsen
Lars



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste