Online køb af udstyr.
Fra : Lene

Dato : 18-03-04 16:08

Hej, hvilke sites kan anbefales til køb af udstyr?
Skal helst være med dankort-betaling.......

--
Mvh. Lene
www.sitecenter.dk/stutteridryad

Fra : Jan Rene

Dato : 19-03-04 23:10

www.horsepoint.dk har dankort betaling

Fra : Pia J

Dato : 20-03-04 08:18
Fra : Lene

Dato : 20-03-04 11:23

Tak, til jeg begge to, jeg fandt hvad jeg søgte.

Fra : Liz B.

Dato : 20-03-04 21:29

Hej Lene,

Kongen af Biersted er en utrolig flot hest - lige især i dét billed.
Glæder mig til at se flere god fotos.

Hilsener og lykke til Liz

Fra : Lene

Dato : 21-03-04 13:59

"Liz B." <lizb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lene,
>
> Kongen af Biersted er en utrolig flot hest - lige især i dét billed.
> Glæder mig til at se flere god fotos.
>
> Hilsener og lykke til Liz

Tusind tak! Han er også en utrolig lækker hingst, som avler både styrke,
holdbarhed og speed. Desværre har mange af hans afkom også tendens til
hidsighedsanfald, men sådan er livet jo med avl......... Man tager det
bedste og krydser med det bedste og håber på det bedste!

Jeg får snart lavet lavet billeder af de andre heste også, og lagt nogen
flere sejrsbilleder ud ( men de er jo lidt kedelige at se, for har man set
et, har man faktisk set alle ), og kan måske også fikse et par billeder fra
Hestesportens Gallafest, som jeg var til igår.... Bare lige for at
omverdenen kan få lov til at se mig i renvasket udgave også *g*