MS Windows
briani 27239
Re-aktivering af Windows XP
Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 17-03-04 19:40

Hvor mange gange kan man reaktivere Windows XP før man skal kontakte
Microsoft?
Vi har skiftet alt undtaget harddisken (som var formateret) , og kunne
reaktivere XP uden at skulle ringe og få et nyt 'installations
nummer'.

--
Kim Skovbjerg Poulsen

Fra : joke

Dato : 17-03-04 21:37

"Kim S. Poulsen" <kspFJERN@FJERNakim.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har skiftet alt undtaget harddisken (som var formateret) , og kunne
> reaktivere XP uden at skulle ringe og få et nyt 'installations

Kommer an på hvorlang tid siden det sidst er du har aktiveret, kan ikke give
et bud på hvor længe der skal gå med ½ -1 år er mit gæt.

Desværre tror jeg ikke MS vil ud med det.

Hilsen

Johnny

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 17-03-04 22:03

On Wed, 17 Mar 2004 21:37:12 +0100, "joke" <joke@joke.dk> wrote:

> [...]
>et bud på hvor længe der skal gå med ½ -1 år er mit gæt.
>
>Desværre tror jeg ikke MS vil ud med det.

Næ måske, jeg tror jeg prøver at ringe til dem, deres kundeservice gav
mig et telefon nummer.
Den oprindelige XP aktivering var ca 1 års tid gammel.
Det ville være interessant at vide, hvis vi skifter HD eller sætter
mere ram i maskinen.
--
Kim Skovbjerg Poulsen

Fra : Lyrik

Dato : 18-03-04 03:16

"Kim S. Poulsen" <kspFJERN@FJERNakim.dk> wrote in message
> Den oprindelige XP aktivering var ca 1 års tid gammel.
> Det ville være interessant at vide, hvis vi skifter HD eller sætter
> [...]
Stik den et crack så er problemet løst for altid.

Jens