MS Windows
briani 27239
Linux
Fra : tux

Dato : 17-03-04 00:04

Kære læsere!
Er der nogen af jeg her der kører Linux?
Selv har jeg 2 harddiske med Win på den ene og Linux på den anden, og jeg
har aldrig problemer som jeg ser dem i denne konference, når jeg kører
Linux! Bare en forespørgsel og en opfordring til jer om at forsøge jer med
Linux. en god start er at installere Moxilla (webbrowser med mere) i
Windows da den giver mulighed for en del mere end Bill G's standarsbrowser!
) tux
PS! Godt forår!

Fra : Harald Jensen

Dato : 17-03-04 00:31

"tux" <tux@mail.dk> skrev i en meddelelse news:c3813f$5dj$1@sunsite.dk...
> [...]
> Linux. en god start er at installere Moxilla (webbrowser med mere) i
> Windows da den giver mulighed for en del mere end Bill G's standarsbrowser!

Kører Linux stadig med "moute" kommandoen ?
Jeg prøvede - opgav og afinstallerede - for det var for besværligt at huske alle de koder

vh Harald Jensen

Fra : Thomas Jansson

Dato : 17-03-04 01:12

Harald Jensen wrote on Wednesday 17 March 2004 00:31 that:

> Kører Linux stadig med "moute" kommandoen ?
> Jeg prøvede - opgav og afinstallerede - for det var for besværligt at
> huske alle de koder

Det er blevet meget nemt og næste det hele virker out-of-the box. I mit
mandrake-linux printer jeg på en windows netværksprinter, bruger webbank,
kører med trådløst netværk. Du behøves ikke at mounte Cd' selv mere - det
kan det selv, men du har valget!

Thomas Jansson

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-03-04 08:31

On Wed, 17 Mar 2004 00:31:23 +0100, Harald Jensen wrote:

> Jeg prøvede - opgav og afinstallerede - for det var for besværligt at huske alle de koder

Det er da kun 2 koder du skal huske.. din root samt normal user.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Christian Knudsen

Dato : 17-03-04 05:39

Propaganda?
Jeg vil indskyde at Windows (fra 5.0/2000 og efter) kører udemærket, det
samme med den nyeste Internet Explorer.
Linux er også udemærket, men som med Windows, så er et system aldrig bedre,
end klaphatten 30-80 cm fra skærmen.

Jeg vil i den grad anbefale folk at sætte sig ind i Linux og/eller (faktisk
hellere) et rigtigt unix-system, da det naturligvis giver en masse erfaring
og kompetence.
Ja, det er sværere at fucke up på en linux maskine, indtil man lærer
hvordan - i Windows er det nok omvendt; let at fucke up, indtil man lærer
hvordan det undgås.

--
Mvh.
Christian Schultz Knudsen