TV udsendelse om Britanic ekspiditionen.
Fra : Henrik

Dato : 16-03-04 20:19

Hej NG'er

For en lille måned siden var der på National Geographic en udsendelse om
GUE's ekspidition ned på Titanics søsterskib Britanic... Skulle der være en
af jer der har tapet den og som har mulighed for at kopiere den til mig, mod
fornuftig betaling forstås? på VHS, DVD, VCD, SVCD etc.

--
Med venlig hilsen Henrik Palshøj

Fra : Klaus Christensen

Dato : 17-03-04 09:51

Hej Henrik!

Jeg har det desværre ikke, men hvis du finder er, er jeg også
meget interesseret.

KC

Fra : Nicholas

Dato : 17-03-04 10:06

Også mig også mig også mig....

Nicholas

Fra : René Kofoed

Dato : 17-03-04 15:35

Også en kopi her, tak.

René Kofoed

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 10:11

Klaus Christensen wrote:
> Hej Henrik!
>
> Jeg har det desværre ikke, men hvis du finder er, er jeg også
> meget interesseret.

se jeg fik jo en ven som har en DVD recorder til at optage det, og for en
sikkerheds skyld optog jeg det også på VHS, så jeg har det faktisk både på
VHS og DVD, men jeg har kun en video så at lave et VHS kopi er ikke så let,
og jeg har ingen DVD brænder, så at tage et kopi af DVD'en er heller ikke
lige til, så løsningen så ud til at være at rippe DVD'en og lave en SVCD
eller en VCD, mne ind til nu er det ikke lykkes, mine ripper og
konverterings programmer fejler, de kan godt rippe en orginal DVD men ikke
den fra DVD recorderen, så hvad gør vi, nogle forslag ?

jeg har rå matrialet, men hvordan får vi det delt ud ?

--
for at svare direkte send til mrnews(snabel-A)tiscali.dk
erstat "(snabel-A)" med "@"

Med Venlig Hilsen
Morten Dall Darmer

Fra : Henrik Manley

Dato : 17-03-04 10:40

> [...]
> konverterings programmer fejler, de kan godt rippe en orginal DVD men ikke
> den fra DVD recorderen, så hvad gør vi, nogle forslag ?

På mange af disse DVD recordere skal man lukke sessionen på DVDen før den
kan bruges andre steder. Ellers kan jeg godt lave et DVD kopi osv.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Søren Reinke

Dato : 17-03-04 11:12

> På mange af disse DVD recordere skal man lukke sessionen på DVDen før den
> kan bruges andre steder. Ellers kan jeg godt lave et DVD kopi osv.

Jeg melder mig også gerne til flokken af folk, der gerne vil havde et aftryk
af den skive.

Hilsen Søren Reinke

Fra : Glenn Hovgaard Schmi~

Dato : 17-03-04 11:59

Jeg har den som mpeg fil og DVD format på min PC, så mangler vi bare en ftp
server med plads til 3 GB.

Glenn

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 12:28

Glenn Hovgaard Schmidt wrote:
> Jeg har den som mpeg fil og DVD format på min PC, så mangler vi bare
> en ftp server med plads til 3 GB.

hvad fylder MPEG filen, og er det en fil der passer til VCD ?

hvis der er nogle af jer der bord i nærheden af Nykøbing F. så viser jeg
filmen i aften i klubben kl 20.00
www.balticdyk.dk

Fra : Glenn Hovgaard Schmi~

Dato : 17-03-04 13:00

> hvad fylder MPEG filen, og er det en fil der passer til VCD ?

Jeg er ved at lave den til VCD, den kommer til at fylde ca 500 MB.

Glenn

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 13:56

> Jeg er ved at lave den til VCD, den kommer til at fylde ca 500 MB.

hvilket program bruger du til det ?

Fra : Glenn Hovgaard Schmi~

Dato : 17-03-04 14:03

> hvilket program bruger du til det ?

Nero Burning Rom, dem er klar og fylder 568 MB.

Glenn

Fra : Henrik Manley

Dato : 17-03-04 12:37

> Jeg har den som mpeg fil og DVD format på min PC, så mangler vi bare en
ftp
> server med plads til 3 GB.

Jeg har da plads, det vil bare tage 10-15 timer at modtage den da jeg kun
har en 1024 kb linie.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Glenn Hovgaard Schmi~

Dato : 17-03-04 12:45

> Jeg har da plads, det vil bare tage 10-15 timer at modtage den da jeg kun
> har en 1024 kb linie.

Og jeg kan uploade den til dig på ca. en lille uge med min opkobling
Der må findes en bedre løsning.

Glenn

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 17-03-04 15:37

"Glenn Hovgaard Schmidt" <glenn.schmidt@tdcadsl.dk> writes:

> Og jeg kan uploade den til dig på ca. en lille uge med min opkobling
> Der må findes en bedre løsning.

Hvis der var nogen der kunne lave en kopi som evt. var divx
komprimeret så den ikke fylder så meget, så kan jeg godt hoste den
(hurtigt webhotel men "kun" 2GB plads og 60GB/måned).

En 2-300MB vil jeg nok kunne finde plads til.

/Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Søren Arnvig

Dato : 17-03-04 19:19

"Glenn Hovgaard Schmidt" <glenn.schmidt@tdcadsl.dk> wrote in message

> Og jeg kan uploade den til dig på ca. en lille uge med min opkobling

> Der må findes en bedre løsning.

Hæld den ud på Overnet.

Søren Arnvig

Fra : Søren Reinke

Dato : 18-03-04 09:33

"Søren Arnvig" <sarnvig@FJERNget2net.dk> wrote in message

> jeg kun

Brug BitTorrent til det, det er netop lavet til den slags.

--
Best regards
Søren Reinke