Generer kode
Fra : Adam Gade Ellesøe

Dato : 16-03-04 17:17

Jeg har pt. brug for et script der generer en kode og indsætter
denne i en Microsoft Access database, når en bruger oprettes.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-03-04 18:04

Adam Gade Ellesøe escribió / skrev

> Jeg har pt. brug for et script der generer en kode og inds‘tter
> denne i en Microsoft Access database, n†r en bruger oprettes.

Hvad har du forsøgt indtil videre? Hvor er du gået i stå?

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 18:05

On Tue, 16 Mar 2004 16:16:56 +0000 (UTC), Adam Gade Ellesøe
<adam_ellesoe@hotmail.com> wrote:

>Jeg har pt. brug for et script der generer en kode og indsætter
>denne i en Microsoft Access database, når en bruger oprettes.

Prøv og se om dette virker på din server:

Kode = Left(server.createobject("scriptlet.typelib").guid,10)

10 er antallet af karakterer i koden.

Mvh. Brian