"Christian Erritsø" <christiane@mail.tele.dk> wrote in message
news:9cbc6s$fnh$1@news.inet.tele.dk...
> Nu har jeg ikke selv siddet support i et stykke tid, men jeg er sikker på
at
> der ikke snakkes udenom. Løsningen med router er ny, så derfor vil nogle
> problemer også være ukendte for support, og derfor tager de længere tid at
> løse. Hvis du f.eks. har problemer med et ATM-kort, så kender supporterne
> efterhånden alle de små særheder det kan finde på at udsætte dig for, men
> når en løsning er helt ny, så skal der opbygges erfaring for at kunne
> identificere dit problem. Uanset hvor meget test man kører på et produkt,
så
> vil der opstå nye problemer når det bliver frigivet. Det tror jeg alle der
> er ansat i en supportafdeling hos en ISP kan skrive under på.
Mjaeh det har du da ret i. Anyway, jeg snakkede med en teknikker her i dag,
og vi konkluderede at det meget vel kunne være skillefilteret der er gået i
udu. Lige før modemet skifter fra rød til 3 grønne lys, kan jeg høre en
ektremt højfrekvent lyd. Desuden larmer modemet også meget højfrekvent (men
meget lavt) når den er skiftet til 3 grønne lys. Det skal den vel ikke?
--
CPU stuff :
http://www.tech-report.com/cpu
"I'll connect the dots for you: cheap MHz + dumb public = profit" -Paul
DeMone