Webcam GO Plus
Fra : TJM

Dato : 26-04-01 21:37

Hej Alle

Jeg prøver at finde et godt webcam. Har set lidt på webcam go plus fra
creative.
Er der nogle der kender noget til det eller andre gode webcams?

TJM

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 26-04-01 22:49

> Jeg prøver at finde et godt webcam. Har set lidt på webcam go plus fra
> creative.
> Er der nogle der kender noget til det eller andre gode webcams?

Jeg har fået mig et WC (WebCam) fra 3Com (OEM'et fra
http://www.vistaimaging.com) .

Mums-fili-baba, siger jeg bare.

Designet er i top (hvad der jo også har noget at sige), og ikke mindst
kvaliteten af billedet!

Der er en god høj framerate på - og det kører bare derudad (Efter jeg fik
skiftet driverne)

http://www.3com.com/products/html/detail.html?tab=features&sku=003718%2D00&p
athtype=purchase

Det er helt sikkert et kig værd!

// Søren

Fra : Bangsbo

Dato : 27-04-01 00:01

Hej TJM ......

Jeg er den glade ejer af 2 billige WebCam fra Aldi ...

Til 299,- Kr. og de laver bestemt lige så gode billeder
som de dyre Creativ og Logitec - det er et spørgsmål
om den rette software / belysning ...

Med venlig hilsen
Bangsbo

WebCam: http://bangsbo.camarades.com når jeg er Online.

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 27-04-01 06:03

"TJM" <tjm2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Jeg prøver at finde et godt webcam. Har set lidt på webcam go plus fra
> creative.
> Er der nogle der kender noget til det eller andre gode webcams?

Der er en test af webcams i det nye privat computer

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Bjarne

Dato : 28-04-01 13:59

Det er et OK -camera - og godt til at tage med sig og tage billeder med.
Eneste ulempe - er at den medfølgende software får min Compaq Presario til
at gå ned - med hvad gør ikke det. (Scumpaq sucks).

Hilsen
Bjarne