Knap der skifter udseende når man klikker ~
Fra : Stig Holmberg

Dato : 16-03-04 13:32

Hej, nogen der ved hvordan man laver dette?

Jeg har brug for en knap der skifter udseende når man klikker på den, til at
starte med skal den f.eks. være gul og vise teksten "pause" når man så
klikker en gang på den skal den blive grøn og vise teksten "play", når man
klikker på den igen skal den igen vise det første billede, den skal altså
"toggle" mellem de 2 tilstande.

Mvh. Stig

---

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 16-03-04 14:24

Stig Holmberg <noone@nowhwere.com> wrote:

> [...]
> klikker på den igen skal den igen vise det første billede, den skal altså

Lav et movieclip med to frames.
Gul knap med gotoAndStop(2) i frame 1.
Grøn knap med gotoAndStop(1) i frame 2.

--

> [...]