Servicemanualer til Scubapro automater.
Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 15-03-04 22:21

Hej NG!

Jeg ville lige høre om der var nogle der viste om det var muligt at få fat
på nogle servicemanualer til Scubapro 1. og 2. trin. Jeg er lidt
interesseret i hvordan de rent teknisk er skruet sammen, hvordan de
indstilles og om det er muligt selv at lave service på dem.

Da jeg selv har MK 20 og MK 16 1. trin og R190 og G250 2. trin er jeg
selvfølgelig mest interesseret i servicemanualer til disse.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Mvh.

MNM

Fra : Jan K. Rasmussen

Dato : 29-04-04 23:50

Her kan du finde service manualer ol. til alt andet end Scubapro.
Der dog tegninger af Scubapro regulatorerne.

Jeg er også interesseret i service manualer o.a. til Scubapro (Mk 18 og
R380).

MVH
Jan Kisak Rasmussen
Aalborgdyk.dk