E-Smith brænding af iso
Fra : Sailor (Ingvar)

Dato : 15-03-04 07:49

Hejsa
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man brænder den nye E-Smith ver.
6.0 ned på en cd-rom? Jeg har fulgt vejledningen (tror jeg) til punkt og
prikke men det virker ikke. Den fil jeg forsøger at brænde hedder
boot.img.
Er der nogen der kunne hjælpe mig eller forklare mig om det er den rigtige
fil jeg forsøger at at brænde ned når jeg vil boote på cd-rom drev.

På forhånd tak
Ingvar

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 15-03-04 09:50

Sailor (Ingvar) wrote:
> [...]
> Er der nogen der kunne hjælpe mig eller forklare mig om det er den
> rigtige fil jeg forsøger at at brænde ned når jeg vil boote på cd-rom drev.

Uden at vide det med sikkerhed synes jeg boot.img lyder forkert.
ISOfilerne hedder som ofte .iso til sidst.

Se f.eks. her:
<http://wwwtest.sunsite.org.uk/sites/rsync.e-smith.org/e-smith/e-smith/current/iso/>
<http://wwwtest.sunsite.org.uk/sites/rsync.e-smith.org/e-smith/e-smith/current/iso/smeserver-6.0unsupported.iso>

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Sailor (Ingvar)

Dato : 15-03-04 21:39

Hejsa

Mon, 15 Mar 2004 09:49:41 +0100, Steen Suder, privat
<sfs_news_spam@suder.dk> skrev:
> Uden at vide det med sikkerhed synes jeg boot.img lyder forkert.
> ISOfilerne hedder som ofte .iso til sidst.

> [...]

Jeg har fundet ud af hvad var galt. Min Winrar var sat op til at håndtere
iso filer og derfor pr. automatik omdøbte dem til .rar filer lige så snart
de var landet på min maskine.
Men nu er jeg i fuld gang med at opdatere min gamle server fra 5.7 til 6..0.

Men ellers tak for dit svar Steen.

/Ingvar